Daar zijn wij nooit mee opgehoudenquote:Op donderdag 30 december 2021 06:33 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Is het ook niet, meer het noodzakelijke kwaad en achteraf niet nodig geweest, dus voel me wel genaaid.
Echter merk ik dat ze hier niet zo in de kramp schieten en gewoon leert leven met corona.
Mensen knuffelen elkaar gewoon
Maar maar maar…. Wil je geen 90% bescherming tegen 0,024 % kans dat je doodgaat?quote:Op donderdag 30 december 2021 06:30 schreef IxCalypso het volgende:
Ik zit niet zo in elkaar, als ik iets niet wil dan wil ik het niet. Noem het koppig.
Ik wil rust, ik vind dit alles zwaar vermoeiend en deprimerend.quote:Op donderdag 30 december 2021 06:39 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Maar maar maar…. Wil je geen 90% bescherming tegen 0,024 % kans dat je doodgaat?
Zelfde verhaal hier ong. Alleen issie nu nog ziek(beterende hand inmiddels hoor) Ook 3 jaar terug zware long ontsteking. Dubbel vaxxed, Geen overgewicht of ander lijden, wandelt ook elke dag 20km, is wel 71. Hij vind t toch zwaarder dan de longontsteking. 5 dagen niet gegeten, weinig gedronken, tot doktor langs kwam. prednison(ivm vocht opbouw longen) en nog iets. Inmiddels bijna 2 weken nu. Hoestte harder dan de gemiddelde zware vannelle rokerquote:Op donderdag 30 december 2021 06:41 schreef IxCalypso het volgende:
Voor mijn gevoel, en ja het is een gevoel.
Ik zei dat al toen mijn pa echt zware corona kreeg echt helemaal in het begin (mijn pa had al 2 jaar daarvoor een zware longontsteking gehad, nul overgewicht echter).
Corona treft vooral mensen met onderliggend lijden (wat te maken heeft met de longen) en of overgewicht en of ouderdom imo.
Is het ook. Proberen niet te veel mee bezig te zijn is beste oplossing, en leuke dingen doenquote:Op donderdag 30 december 2021 06:42 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik wil rust, ik vind dit alles zwaar vermoeiend en deprimerend.
Dat is dus ook precies wat ik probeer te doen tegenwoordig, ik werd er echt depri van alles (terwijl ik een positief persoon ben van nature, wel gevoelig voor omgeving). Dus ik vermijd het zoveel mogelijk, kop in het zand en er zo min mogelijk over lezen. Behalve nu even ^^quote:Op donderdag 30 december 2021 06:49 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Is het ook. Proberen niet te veel mee bezig te zijn is beste oplossing, en leuke dingen doen
Slaap lekkerquote:Op donderdag 30 december 2021 06:55 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat is dus ook precies wat ik probeer te doen tegenwoordig, ik werd er echt depri van alles (terwijl ik een positief persoon ben van nature, wel gevoelig voor omgeving). Dus ik vermijd het zoveel mogelijk, kop in het zand en er zo min mogelijk over lezen. Behalve nu even ^^
Maar goed, ik ga lekker slapen
F1 liefhebberquote:Op donderdag 30 december 2021 06:55 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat is dus ook precies wat ik probeer te doen tegenwoordig, ik werd er echt depri van alles (terwijl ik een positief persoon ben van nature, wel gevoelig voor omgeving). Dus ik vermijd het zoveel mogelijk, kop in het zand en er zo min mogelijk over lezen. Behalve nu even ^^
Maar goed, ik ga lekker slapen
Hopelijk knapt hij snel weer op.quote:Op donderdag 30 december 2021 06:48 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Zelfde verhaal hier ong. Alleen issie nu nog ziek(beterende hand inmiddels hoor) Ook 3 jaar terug zware long ontsteking. Dubbel vaxxed, Geen overgewicht of ander lijden, wandelt ook elke dag 20km, is wel 71. Hij vind t toch zwaarder dan de longontsteking. 5 dagen niet gegeten, weinig gedronken, tot doktor langs kwam. prednison(ivm vocht opbouw longen) en nog iets. Inmiddels bijna 2 weken nu. Hoestte harder dan de gemiddelde zware vannelle roker![]()
Dus ja, het is best n zware impact voor veel ouderen
Is het ook, we zijn veel individualistischer, egoïstischer dan vroeger.quote:
Spreek voor jezelfquote:Op donderdag 30 december 2021 08:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Is het ook, we zijn veel individualistischer, egoïstischer dan vroeger.
Gaat elke dag weer beterquote:Op donderdag 30 december 2021 08:31 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Hopelijk knapt hij snel weer op.
Mijn vader ook. Ligt de hele dag in bedquote:
Die van mij is er na 6 dagen weer uit, nu zn huis aan t schoonmaken, bijna niet meer hoesten. Komt goed gelukkigquote:Op donderdag 30 december 2021 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn vader ook. Ligt de hele dag in bed
quote:Amsterdam verbiedt coronademonstratie op 2 januari
De gemeente Amsterdam, de politie en het Openbaar Ministerie verbieden de demonstratie tegen het coronabeleid die aanstaande zondag, 2 januari, gepland staat op het Museumplein.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)stratie-op-2-januari
Wel of niet gevaccineerd ?quote:Op donderdag 30 december 2021 09:56 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Die van mij is er na 6 dagen weer uit, nu zn huis aan t schoonmaken, bijna niet meer hoesten. Komt goed gelukkig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |