Idemquote:
Speel nog steeds pokemon gamesquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mooi spelIk mis het wel een beetje!
hoe onverwachtquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tjerry snuift om 6 uur s ochtends coke. Ik weet dit van iemand die m ooit betrapte in de kleedkamer bij Goedemorgen NL
Je kan het gewoon downloaden en spelen met een emulator hoorquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mooi spelIk mis het wel een beetje!
Ho hoquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
echt he, lv 45 venusaur alles, makkie
De nieuwe zijn wel ruk. Gelukkig komen er nog steeds hacks en mods uit voor oudere games.quote:
hoe minder aandacht we besteden aan deze megalomane gek hoe beter.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tjerry snuift om 6 uur s ochtends coke. Ik weet dit van iemand die m ooit betrapte in de kleedkamer bij Goedemorgen NL
Was het niet bij een coke-programmaquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ook Go?quote:
De een drinkt koffie, de ander gebruikt coke.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ben nu bezig met de nieuwste op de switc.quote:
Ik heb mijn gameboy Colour met Pokémon Blue gewoon nog liggen hoorquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan het gewoon downloaden en spelen met een emulator hoor
Nee, hij wil niet met je daten.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:48 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ho ho
Charizard > Venusaur en Blastoise
De bronnen van onze journalist.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
ik ben een gras pokemon man, kom haten danquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:48 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ho ho
Charizard > Venusaur en Blastoise
Ik wil mn Shiny Charizard van Shield over kunnen zetten naar mn Brilliant Diamondquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:48 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met de nieuwste op de switc.
Kan ook niet wachten op Legends
Ohquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |