Ok Tjerryquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:46 schreef datismijnmening het volgende:
BRB. Even wat lavendel snuiven.
Haar carrière had wat meer ingezeten.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nog steeds een kokette vrouw trouwens
quote:
Ik zet Gloria Gaynor er ook bij.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:45 schreef Dagoduck het volgende:
Lijstje voor volgend jaar.
Cream
Long Train Runnin’
Curtis Mayfield
The Smiths
inagaddadavida
Diana Ross
Cold As Ice
Summertime (L. Armstrong)
Rapper's Deligh
Nur geträumt
Air All I Need
Jethro Tull
Life's what you make it
25 or 6 to 4
Kristallnaach
Shout
All Apologies
Sebastian
Tinseltown
I Will Survive
RIP Gary's alles.quote:
Mbt het Fish-tijdperk dan.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:46 schreef tompsv18 het volgende:
Marillion is puur genot. Wat een band.
Feijenoordquote:
Dit verbaast me niks.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tjerry snuift om 6 uur s ochtends coke. Ik weet dit van iemand die m ooit betrapte in de kleedkamer bij Goedemorgen NL
ik ben niet geheel verbaasdquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tjerry snuift om 6 uur s ochtends coke. Ik weet dit van iemand die m ooit betrapte in de kleedkamer bij Goedemorgen NL
Wel leuk dat hierna Lavender komt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:42 schreef Gretzl het volgende:
THIERRY BLIJFT HIER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jaaaa
[ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het was én haar grootste, en vooralsnog haar laatste hit.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Haar carrière had wat meer ingezeten.
echt he, lv 45 venusaur alles, makkiequote:Op dinsdag 28 december 2021 21:46 schreef Isorden het volgende:
[..]
RIP Gary's alles.
Kapot woest gesloopt, elke keer weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |