Misschien niet idd, al weet ik niet wie het anders zou kunnen doen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat wil ie vast niet, was vorige keer ook gedoe mee toch?
Zou die dat nog willen dan?quote:
Ik schrok ook.quote:
Die eerste race gaat voor de tijd, en je moet direct bij de beste 4 zitten. En eigenlijk dus de top 3 anders heb je direct het beste team in de halve finale.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bergsma zou dat kwalificatierondje nog kunnen rijden, maar weet niet of die daar zin in heeft.
Oh jaquote:
Eensquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:26 schreef V-for-Vendetta het volgende:
De Neeling en Letitia lekker stoppen met schaatsen.
Wie moet je anders als reserve inzetten? Nuis en Krol zijn sprinters.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:25 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Denk dat het belangrijker is of de bondscoach dat nog wel zou willen
Ik denk dat Krol het (in elk geval redelijk) zou kunnen, maar jaquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wie moet je anders als reserve inzetten? Nuis en Krol zijn sprinters.
Verwij en dat ie ook de MS rijdt?quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Joeta is sowieso al gekwalificeerd, ik denk niet dat het veel uit had gemaakt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:27 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Jammer dat ze niet net 2e tijd had, dat had het interessanter gemaakt.
Dat was ik een paar weken geledenquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik dacht dat er op zn minst een over de boarding ging...
Alsof je daar hard genoeg voor ging, haha!quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat was ik een paar weken geleden
Dat moet je ook niet willen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:28 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Verwij en dat ie ook de MS rijdt?
Nederland wordt even genaaid door het aantal schaatsers die heen mogenquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan moet hij morgen (of overmorgen) vliegen op de 1500m en minstens 1:45 rijden.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:28 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Verwij en dat ie ook de MS rijdt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |