Nou ja het zal me eerlijk gezegd aan m'n reet roesten of er nou een Price of een Wright WK wordt. Naja vorig jaar heb ik ook gewoon de finale gekeken. Het zal ook wel ook. Matig ditquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:56 schreef Machielovic het volgende:
[..]
zeker maar niet iedereen hč en dan heb ik het niet alleen over mezelf
Top 2000 is zijn plek.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je komt een beetje geīrriteerd over.
Toen mochten de dames zelfs nog squirten in de zaal.quote:
Vorig jaar zonder publiek was 10x erger dan dit.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja het zal me eerlijk gezegd aan m'n reet roesten of er nou een Price of een Wright WK wordt. Naja vorig jaar heb ik ook gewoon de finale gekeken. Het zal ook wel ook. Matig dit
De leverde wel een topic record op.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vorig jaar zonder publiek was 10x erger dan dit.
Ja daar was ook geen flikker aan inderdaad. Nou ja om vanuit je veilige zolderkamertje op TV te bekijken is dit wel beter dan. Als je t zo bekijktquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vorig jaar zonder publiek was 10x erger dan dit.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Kan echt niet wachten op die kop van Maijer.
Deze?quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:03 schreef de_boswachter het volgende:
Iemand de gourmetfoto van afgelopen weekend present?
OM ER KEIHARD OP TE STAMPEN!!!! Whehehehequote:Op dinsdag 28 december 2021 19:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Kan echt niet wachten op die kop van Maijer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |