Tis maar een spelletjequote:Op dinsdag 28 december 2021 18:49 schreef LordVoldermort het volgende:
Voor het toernooi wel doodzonde. Het niveau is al niet geweldig en dan zo eruit. Maarja eigen schuld natuurlijk. Wat ongelooflijk dom. Dirk zal er ook wel uitgaan.
Dit is een warm bad. Je gaat maar lopen kutten in COR.quote:
Ik zal iemand met covid op iedereen afstuderenquote:
PAK HEM MAAR AAN JAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:50 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dit is een warm bad. Je gaat maar lopen kutten in COR.
ZIEDENDquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:50 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dit is een warm bad. Je gaat maar lopen kutten in COR.
Ik zal een wk en prijs van 5 ton noet zomaar een spelletje noemen.quote:
Teringdom inderdaad. Stukje stronteigenwijze Nederlanders.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik vrees voor Dirk
Wat ben je ook voor een totale idioot als je lekker met z'n 4en op de kamer gaat gourmetten tijdens kerst terwijl er tonnen op het spel staan
Klompvoet is geen Nederlander.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:52 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Teringdom inderdaad. Stukje stronteigenwijze Nederlanders.
En het topicrecord.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel jammer dat het alleen maar Nederlanders treftIs niet goed voor het vlaggetje
zeker maar niet iedereen hč en dan heb ik het niet alleen over mezelfquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch wel bijzonder hoeveel mensen er nu ziedend zijn terwijl als MvG had moeten spelen iedereen de anti-klompvoet haattrompet gestoken had
ja dat gaat op deze manier ook een modderpartij worden.quote:
De Babbelbox komt naar u toe en vraagt zich af: Wie was volgens u fout in de oorlog?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |