Zo goed?quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je hebt nog een kans voor de OP.
Zipportal in DRT / 2022 PDC World Darts Championship #123 CORRED
Ik heb er geen enkele moeite mee 13,95 af te tikken voor paar maandjes NENTquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Vraag me serieus af hoe het er volgend jaar uit zal zien, deze tijd van het jaar. Gaan we ondanks alle stoere voornemens uitendelijk toch maar wel die paar tientjes aftikken aan Viapay? Moeilijk voor te stellen, maar ja hoe kom je anders de tweede helft van december door?Van de Top-128000 en All You Need word je ook niet gelukkig natuurlijk.
Alles gaat naar ViaPlay dus jij gaat ook die 14 euro aftikkenquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Vraag me serieus af hoe het er volgend jaar uit zal zien, deze tijd van het jaar. Gaan we ondanks alle stoere voornemens uitendelijk toch maar wel die paar tientjes aftikken aan Viapay? Moeilijk voor te stellen, maar ja hoe kom je anders de tweede helft van december door?Van de Top-128000 en All You Need word je ook niet gelukkig natuurlijk.
Nou ja op dit moment zeg ik nee, maar misschien is zoiets over een jaar wel veel bespreekbaarder, dat kan best.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb er geen enkele moeite mee 13,95 af te tikken voor paar maandjes NENT
Ik ga er niet voor betalen. Gewoon.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Noble is wel dik met Van Gerwen trouwens.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ twitter ]
Klein sneertje naar MVG
Dus nu zijn die officials dood of zo? Nick kenny darte, nick kenbeterzesmoelhouwequote:Op dinsdag 28 december 2021 19:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ twitter ]
Klein sneertje naar MVG
Nick zegt dat Van Gerwen het uberhaupt niet zo nauw neemt met de adviezen van de PDCquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus nu zijn die officials dood of zo? Nick kenny darte, nick kenbeterzesmoelhouwe
Ziggo eruit. Hallo ViaPlayquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Alles gaat naar ViaPlay dus jij gaat ook die 14 euro aftikken
8 euro per maand bij ziggie waarschijnlijk… prima dusquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Noble is wel dik met Van Gerwen trouwens.
Wouter is iets op het spoor!quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Kan echt niet wachten op die kop van Maijer.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme en ik zit hier nog met een diepvries vol vlammetjes en frikandellen en kipnuggets en weetikketwat allemaal. Hoe moet dat nou
Bespaart je weer een tripje naar de dietiste ouwe reusquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme en ik zit hier nog met een diepvries vol vlammetjes en frikandellen en kipnuggets en weetikketwat allemaal. Hoe moet dat nou
Op tijd naar bed gaan, ook goed voor je lijnquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Kun je niet beter ED op stream kijken en Viaplay erbij pakken, als er dan toch gekozen moet worden?quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:19 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ga gewoon Goldenarrowstreams kijken. NENT in je hol. Heb al Ziggo en ESPN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |