@Zipportalquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:31 schreef Szura het volgende:
Hopelijk laten ze de familie Coronel achter in de woestijn
god ze spelen 3 januari pasquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:32 schreef El-Stinho het volgende:
Cullen kan op Nieuwjaarsdag lekker in het uitvak bij United springen.
ja geen idee waar dat ineens op sloegquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:32 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ja de Engelsen waren heel sportief vandaag
quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:33 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Dus hij komt op met Oasis, maar is een Utd-fan? Bizar.
Ooit wel eens in een Nederlandse zaal darts gekeken?quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:32 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ja de Engelsen waren heel sportief vandaag
Alleen Tom achterlaten zou al genoeg zijnquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:31 schreef Szura het volgende:
Hopelijk laten ze de familie Coronel achter in de woestijn
Wanneer komt de fusie met de BDO?quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
kut PDC opbokken. Niet meer zeggen dat mensen er geen woorden uit mogen gooien
Hij moet naar een inrichtingquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:35 schreef Tagliano het volgende:
Volgens mij loopt er wat adrenaline door Martijntje heen
"WIJ" zijn zo nietquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ooit wel eens in een Nederlandse zaal darts gekeken?
Niks mis met emotie in het darts zolang het geen overacting isquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij moet naar een inrichting
Nee ik geniet wel van deze oprechte emotie
Dat is meer bos wortels op je hoofd carnavalpubliekaids.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ooit wel eens in een Nederlandse zaal darts gekeken?
Dan is hij al depressief.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:37 schreef engine het volgende:
Nou ik geloof niet dat Jurmeen nog alles weet na een wedstrijd
Dat komt er dan ook nog eens bij jaquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:37 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dat is meer bos wortels op je hoofd carnavalpubliekaids.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |