Sommige filmmakers kunnen de oorspronkelijke verhalen zo kut slecht makenquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja daar ken ik Krampus van ja, niet van de officiële kanalen zeg maar.... (en dat was ook echt een kutfilm)

Gelezen!! Krampus+kettingen = Piet+roequote:Op dinsdag 28 december 2021 22:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Sommige filmmakers kunnen de oorspronkelijke verhalen zo kut slecht maken
Maar dat is dus niet hoe Krampus volgens historie is
Hier supersimpel en kort uitgelegd: http://www.faqt.nl/recent(...)piet-van-oostenrijk/

Tja..en die hollanders met die nauwe schoorstenen... dan breken de horens af en worden ze pikzwart...quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gelezen!! Krampus+kettingen = Piet+roe

Op naar de volgende mysterie!quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tja..en die hollanders met die nauwe schoorstenen... dan breken de horens af en worden ze pikzwart...
Voila, mysterie opgelost

Jij snapt het al!quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gelezen!! Krampus+kettingen = Piet+roe

He wat?quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:24 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Is er al iets bekend over de tijdcapsule die is ontdekt? Weten ze wat er in zit?

Ze hebben een tijdcapsule ontdekt en opgegraven en wat er inzat zou nu inmiddels bekend moeten zijn.quote:

Ik zag er een nieuwsitem over , maar ze kwamen slechts met een kranten artikel met Lincoln... maar er zat nog meer in maar daar hennen ze nog niets over gezegd ...quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:24 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Is er al iets bekend over de tijdcapsule die is ontdekt? Weten ze wat er in zit?

Tnx , ik was benieuwd wat er in zou zitten. In elk geval wel een boek.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag er een nieuwsitem over , maar ze kwamen slechts met een kranten artikel met Lincoln... maar er zat nog meer in maar daar hennen ze nog niets over gezegd ...

quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:29 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Tnx , ik was benieuwd wat er in zou zitten. In elk geval wel een boek.

Ik ben ook wel een in zon lodge geweest om wat spullen te verhuizenquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aha Vrijmetselaars.... geen wonder dat de helft geheim is gehouden.
[ afbeelding ]

Is het een leuk boek? Ik heb mijn boek bijna uitquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:29 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Tnx , ik was benieuwd wat er in zou zitten. In elk geval wel een boek.

Boeken lezenquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Is het een leuk boek? Ik heb mijn boek bijna uit

Mijn Oom zat in een Schotse Lodge die hebben een best hoog aanzien maar ik heb me er nooit mee bemoeitquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
The Knights Templar zaten er ook in.
Alle clubjes tezamen
[ afbeelding ]

Dit soort clubjes hadden en nog een hele grote invloed op de grote lijnen wereldwijd.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mijn Oom zat in een Schotse Lodge die hebben een best hoog aanzien maar ik heb me er nooit mee bemoeit

quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Is het een leuk boek? Ik heb mijn boek bijna uit

A book a day keeps the stupidity awayquote:

Dat weet ik maar ik heb me er nooit mee bemoeid ik weet niet eens of ik lid mocht worden ik had alleen geholpen met verhuizingquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dit soort clubjes hadden en nog een hele grote invloed op de grote lijnen wereldwijd.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |