SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Dat wel ja, van die toelopende wortelbroeken kan ik bijvoorbeeld helemaal niks mee met mijn benen. Dat zit die strak om mijn kuiten terwijl die van mijn kont zaktquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze passen
Heb nu twee nieuwe broeken van Red Button, die zijn wel fijn.
Ja ook bij dure merkkleding dat ze containers vol kleding van het oude seizoen gewoon weggooiden toch?quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze het tegenwoordig niet meer, maar aantal jaar geleden was dat nog vrij gewoon.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Even rekenen hoe oud de oudste echt is hoor.
Jaquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ook bij dure merkkleding dat ze containers vol kleding van het oude seizoen gewoon weggooiden toch?want die exclusieve shit gaan ze niet gratis of goedkoop weggeven doeiii
Dan heb je gewoon teveel klerenquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:53 schreef Crack_ het volgende:
Vind het ook bijzonder dat jullie weten hoe oud die broeken zijn? Ik zou uberhaupt niet weten welke ouder of nieuwer is bij een groot gedeelte
Nou, bij die specifieke weet ik het nog omdat ik al eerder zoiets had van "hoe lang heb ik dat ding nou al".quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:53 schreef Crack_ het volgende:
Vind het ook bijzonder dat jullie weten hoe oud die broeken zijn? Ik zou uberhaupt niet weten welke ouder of nieuwer is bij een groot gedeelte
BYE WORLD, we love youquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Javerbranden ze nog liever dan voor normale prijzen verkopen.
Sowieso nietquote:
Gewoon altijd dezelfde dingen uit de kast trekken.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sowieso nietwel veel kleding die ik echt langgg niet heb gedragen maar te veel is het niet
jezusquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, bij die specifieke weet ik het nog omdat ik al eerder zoiets had van "hoe lang heb ik dat ding nou al".
En de oudste is dus zeker 16 jaar oud.
oke midasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |