SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Dat wel ja, van die toelopende wortelbroeken kan ik bijvoorbeeld helemaal niks mee met mijn benen. Dat zit die strak om mijn kuiten terwijl die van mijn kont zaktquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze passen
Heb nu twee nieuwe broeken van Red Button, die zijn wel fijn.
Ja ook bij dure merkkleding dat ze containers vol kleding van het oude seizoen gewoon weggooiden toch?quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze het tegenwoordig niet meer, maar aantal jaar geleden was dat nog vrij gewoon.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Even rekenen hoe oud de oudste echt is hoor.
Jaquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ook bij dure merkkleding dat ze containers vol kleding van het oude seizoen gewoon weggooiden toch?want die exclusieve shit gaan ze niet gratis of goedkoop weggeven doeiii
Dan heb je gewoon teveel klerenquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:53 schreef Crack_ het volgende:
Vind het ook bijzonder dat jullie weten hoe oud die broeken zijn? Ik zou uberhaupt niet weten welke ouder of nieuwer is bij een groot gedeelte
Nou, bij die specifieke weet ik het nog omdat ik al eerder zoiets had van "hoe lang heb ik dat ding nou al".quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:53 schreef Crack_ het volgende:
Vind het ook bijzonder dat jullie weten hoe oud die broeken zijn? Ik zou uberhaupt niet weten welke ouder of nieuwer is bij een groot gedeelte
BYE WORLD, we love youquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Javerbranden ze nog liever dan voor normale prijzen verkopen.
Sowieso nietquote:
Gewoon altijd dezelfde dingen uit de kast trekken.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sowieso nietwel veel kleding die ik echt langgg niet heb gedragen maar te veel is het niet
jezusquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, bij die specifieke weet ik het nog omdat ik al eerder zoiets had van "hoe lang heb ik dat ding nou al".
En de oudste is dus zeker 16 jaar oud.
oke midasquote:
doe ik voor jouquote:
Ik heb nu trouwens een vest aan dat ik al heb sinds m'n 15e.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jezus
Mijn oudste broeken zijn denk ik broeken die te groot/te klein zijn en die ik heb weggelegd voor 'misschien past het ooit' en vervolgens ben vergeten
Ohnee heb zo'n methode dat ik schone kleding onderop leg zodat ik alles wel draag.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon altijd dezelfde dingen uit de kast trekken.
Dat zou me echt niet meer passen, ik woog toen 40 kilo ofzo.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nu trouwens een vest aan dat ik al heb sinds m'n 15e.
Ik word komend jaar 35.
rafelt dat nou niet aan alle kanten?quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik word komend jaar 35.
En het is nog goed?! Of valt zo half uit elkaar?quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik word komend jaar 35.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
rafelt dat nou niet aan alle kanten?
ik heb nog een hoodie liggen die ik denk ik al 14 jaar heb maar die rafelt bij de mouwen en dan onderkant
Andersom gaat het praktischer.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zou me echt niet meer passen, ik woog toen 40 kilo ofzo.
Mijn party-pants ligt ook eenzaam in de kast.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohnee heb zo'n methode dat ik schone kleding onderop leg zodat ik alles wel draag.
Wel veel uitgaanskleding die ik nu al 2? jaar niet heb gedragenen wel nieuwe bijgekocht natuurlijk
Kwam laatst wel een blouse tegen die ik had toen ik 16 was ofzo, die paste gewoon weerquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik word komend jaar 35.
met zo'n enge heavy metalband print erop zekerquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb nog een hoodie liggen die ik denk ik al 14 jaar heb maar die rafelt bij de mouwen en de onderkant
quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn party-pants ligt ook eenzaam in de kast.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb nog een hoodie liggen die ik denk ik al 14 jaar heb maar die rafelt bij de mouwen en de onderkant
Hij is niet meer zo diep zwart als vroeger, maar verder is 't nog prima.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En het is nog goed?! Of valt zo half uit elkaar?
Ik heb trouwens nog wel een tshirt die ik gebruik als pyjama en mijn papa droeg dat shirt oprecht toen ik een jaar of 6 was![]()
![]()
Ik kon weer eens wat party-pants aan een paar weken geleden, zo fijn.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ik draag het nog wel als ik moet klussen enzo. Dat is zo'n ding wat prima vies mag worden of stuk mag gaan.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Maar niet wegdoen want.. hij zit toch nog goed en fijn
quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Hij is niet meer zo diep zwart als vroeger, maar verder is 't nog prima.
nee met rey mysterio er opquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
met zo'n enge heavy metalband print erop zeker
De broek waarin ik de beste bobbel heb ligt ook ergens achteraan op een plankje.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zonde ook om daar je betere kleding voor te gebruikenquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik draag het nog wel als ik moet klussen enzo. Dat is zo'n ding wat prima vies mag worden of stuk mag gaan.
Uit de tijd dat ik nog heel fanatiek de WWE volgdequote:
jij snapt hetquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zonde ook om daar je betere kleding voor te gebruiken
Kan ook zijn dat je corona hebt en het niet meer ruiktquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik had deze trui dus vorige week gewassen en dat ie naar pis rook, maar nu ruikt ie gewoon neutraal.
Wat dan?quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had laatst een mini-feestje in mijn eentje. Was best gezellig
Een 'feestje' in je eentje ...quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had laatst een mini-feestje in mijn eentje. Was best gezellig
Ik ruik de cavia's nog.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat je corona hebt en het niet meer ruikt
nee, wel zeegroen voor de kerstquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je ook een geel pak? Voor Pasen ofzo?
Maar die ruik je met een verstopte neus ook al van 3 straten verderopquote:
Partypartyquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Door mijn platen gebladerd en toen waren er ineens wat uren voorbij.
Bewonderingswaardigquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zonder dollen, dit is het "ergste":
[ afbeelding ]
En dat vergeet ik vooral steeds af te knippen omdat ik 'm toch nooit "profi" aan heb.
Oh, ook leuk maar had even iets anders in gedachtequote:Op dinsdag 28 december 2021 15:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Door mijn platen gebladerd en toen waren er ineens wat uren voorbij.
Mazzel gehad met de kwaliteit.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bewonderingswaardig
Dat die mouwen niet helemaal open liggen joh daar bij je handen
Daar kun je zo lekker aan plukken.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zonder dollen, dit is het "ergste":
[ afbeelding ]
En dat vergeet ik vooral steeds af te knippen omdat ik 'm toch nooit "profi" aan heb.
...maar dat doe ik niet.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar kun je zo lekker aan plukken.
ik zie de zon hierquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:06 schreef CherryLips het volgende:
'Straks regen', aldus Windows. Makkelijke voorspelling, het regent al de hele dag non-stop.
huehue?quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar kun je zo lekker aan plukken.
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mazzel gehad met de kwaliteit.Maar is ook wel zo'n skatemerk, ik kán me zo voorstellen dat dat toen nog daadwerkelijk wat steviger was.
Waarom zeg je dit nouquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:08 schreef LTVDK het volgende:
Maar inmiddels zijn we dus al weer een uur verder en heb ik nog steeds niks opgeruimd
luilakquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:08 schreef LTVDK het volgende:
Maar inmiddels zijn we dus al weer een uur verder en heb ik nog steeds niks opgeruimd
Om mezelf een schop onder de kont te gevenquote:
hup hupquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Om mezelf een schop onder de kont te geven
Vis huehuequote:Op dinsdag 28 december 2021 15:11 schreef FranticDJ het volgende:
ik ga morgen rosbief maken, maar wat doe ik erbij?
saus? groenten? suggesties zijn welkom
VREETB...quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:08 schreef LTVDK het volgende:
Oh kutquote:
Ja ik moet ook.. maarjaquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Om mezelf een schop onder de kont te geven
quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik had zaterdag opgeruimd (voor mijn doen dan). Vooral de eettafel even netjes gemaakt want daar ligt altijd wel een stapel post of meuk.
Ik schrok toen ik 's avonds thuiskwamBen het niet gewend dat ik oppervlaktes kan zien.
groene asperges en peperroomsausquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:11 schreef FranticDJ het volgende:
ik ga morgen rosbief maken, maar wat doe ik erbij?
saus? groenten? suggesties zijn welkom
quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik had zaterdag opgeruimd (voor mijn doen dan). Vooral de eettafel even netjes gemaakt want daar ligt altijd wel een stapel post of meuk.
Ik schrok toen ik 's avonds thuiskwamBen het niet gewend dat ik oppervlaktes kan zien.
Daging rendangetje danquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:12 schreef FranticDJ het volgende:
En nee rosbief met jappenkak gaat 'm niet worden @:ltvdk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |