Steve Lennon mag aan de wetenschap gedoneerd worden.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:14 schreef Mani89 het volgende:
Deze pot mag gedoneerd worden aan de wetenschap.
Nog liever Kim (maar dat houdt ook weer op als hij te lang irritant gaat lopen doen)quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Om te kunnen kijken via VTM moeten wel de Belgische darters succes gaan hebben @:tagliano
Ik verwacht dat je bij de Dimitri fanclub komt
Nee, ga niet voor die onzin betalen. Ze zenden het sowieso op YouTube tot aan maart uit.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:11 schreef Szura het volgende:
Wie van jullie gaat er ook mee naar ViaPlay?
Ik hoop dat ze binnenkort komen met combinatiepakketten VP/ESPN/Ziggy
Het bad is dit jaar ook overvol gebleken (en de verkeerde users zijn er uit gehaald)quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Misschien wat kleiner, maar warm zeker!
Die kijken geen King v Lennon?quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Om te kunnen kijken via VTM moeten wel de Belgische darters succes gaan hebben @:tagliano
Ik verwacht dat je bij de Dimitri fanclub komt
Op zijn tijd heeft Lennon wedstrijdjes op de Euro Tours waarin hij stunt, maar dat is het wel.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:17 schreef Chippiegang het volgende:
Jezus, die lennon kan niet finishen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |