In werkelijkheid zit het tegen het Kensington-principe aan. Je hebt al heel snel door waar het naartoe gaat.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij heb ik dit maar 1 of 2 keer eerder gehoord
Dit vergelijken met cantsingtonquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:19 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
In werkelijkheid zit het tegen het Kensington-principe aan. Je hebt al heel snel door waar het naartoe gaat.
Lekkere bass opzichwelquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:20 schreef MTheBassman het volgende:
deze is mij eerlijk gezegd ook niet zo bekend.
Maar hij gaat opzich wel.
Inzake Kensingt0n is dat de MUTE-knop, da's wel een verschilletje.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:19 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
In werkelijkheid zit het tegen het Kensington-principe aan. Je hebt al heel snel door waar het naartoe gaat.
Ik kan niet zo goed bas horen via tvquote:
Dat heb ik nou met Elvisquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:19 schreef Gretzl het volgende:
Altijd wanneer ik Axl Rose hoor zingen![]()
![]()
![]()
![]()
(ik wou deze eigenlijk vannacht al posten, maar niet wakker op dat uur)
Dat staat er niet.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dit vergelijken met cantsington
Ja, het voelt een beetje als een betere versie van Knocking On Heaven's Doorquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:19 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Gelukkig deed hij dan niet mee met Tubular Bells, dan had hij wel heel veel verschillende setjes nodig.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:21 schreef AgeEll het volgende:
Axl kleedde zich bij concerten altijd tijdens elk instrumentaal gedeelte om. Vond ik als kind wel vet
Susanna Hoffs deed dat tijdens opnames.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:21 schreef AgeEll het volgende:
Axl kleedde zich bij concerten altijd tijdens elk instrumentaal gedeelte om
Maar Tubular Bells heeft maar 1 instrumentaal gedeelte.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gelukkig deed hij dan niet mee met Tubular Bells, dan had hij wel heel veel verschillende setjes nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |