Storing?quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga voor een feestdagentestdip van 9,5K vandaag
vis halen in Urk?quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Mogen ze wel eens opschieten, heb toch goed mijn best gedaan om het op te lopen inmiddels. Op de laatste dag nog in een volle voetbalkantine, regelmatig de grens over. NIKS werkt.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die booster helpt dus niks of hij is een watje
Matig, alles openquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:15 schreef Benny het volgende:
9.111 positieve testen
207 ziekenhuisopnames
32 IC-opnames
75 overlijdens
Ik ben toch op veel plaatsen geweest waar ik had het kunnen oplopen:quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
iedereen komt aan de beurt, vrees niet.
Zoveel doden😮quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:15 schreef Benny het volgende:
9.111 positieve testen
207 ziekenhuisopnames
32 IC-opnames
75 overlijdens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
4 gemeentes met 0 besmettingen
6 gemeentes met 1 besmettingen
21 gemeentes met 2-4 besmettingen
12 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.php
Uiteraard een storing.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Nou ja, feestdagentestdip of storing, ik zat toch dichtbij met mijn 9,5Kquote:
Marino bepaalt dat het een storing isquote:
Of je hebt het gehad zonder symptomen te hebben gehadquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:16 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik ben toch op veel plaatsen geweest waar ik had het kunnen oplopen:
- Levensgevaarlijke nachtclubs die dagclubs waren geworden in oktober met ADE
- Levensgevaarlijke zwembaden
- Levensgevaarlijke sportscholen
- Niet-essentiële winkels
- Superspread event Disney Land Parijs
- Vakantie
Gelukkig nog niet aan de beurt geweest, en dat hoop ik voorlopig gewoon zo te houden.
Het werkt wel langer dan 10 weken.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:14 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Ik vind BOOST eigenlijk een te machtig woord voor iets wat maar tien weken werkt
Hij zei 10 weken.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:18 schreef Montov het volgende:
[..]
Het werkt wel langer dan 10 dagen.
Ik denk dat het gevaarlijk om misinformatie te herhalen, ook al is het grappig bedoelt.
Dan moet het wel heel erg asymptomatisch zijn geweest, maar het zou kunnen natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Of je hebt het gehad zonder symptomen te hebben gehad
Hier ook nog niet de klos geweest, maar famous last words natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |