En, nog goed livequote:Op dinsdag 28 december 2021 12:36 schreef Gretzl het volgende:
Tears for Fears![]()
![]()
![]()
Net voor coronatijd nog live kunnen zien in Luxemburg
NAAST HET HUUUUUUUUUUUIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
BOOM, BOOM, BOOM, BOOM
met TAKKEH
TAKKEHBOOOOOOOOM
* OscarMopperkont nog net in de HMHquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:36 schreef Gretzl het volgende:
Tears for Fears![]()
![]()
![]()
Net voor coronatijd nog live kunnen zien in Luxemburg
Ik zie geen Motley Crue en Slash.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:36 schreef Dagoduck het volgende:
Lijstje voor volgend jaar.
Cream
Long Train Runnin’
Curtis Mayfield
The Smiths
inagaddadavida
Diana Ross
Cold As Ice
Summertime (L. Armstrong)
Rapper's Deligh
Nur geträumt
Air All I Need
Jethro Tull
Life's what you make it
25 or 6 to 4
Kristallnaach
Shout
Die uur voor mij.quote:
Ik moet tot 22-23 wachten en ik heb mijn vorige twee gemistquote:
Jazeker, viel absoluut niet tegen na zo'n lange pauze. Ik heb natuurlijk geen idee hoe ze live in de 80s klonken, maar heel behoorlijk concert en nog energieke mannen op het podiumquote:
Ah, de naweeën van de Krakatau-uitbarsting op de achtergrond. Jammer, dat la Palma dit jaar zich zo koest hield.quote:
Tot nu toe alleen Panama niet live gehoordquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik moet tot 22-23 wachten en ik heb mijn vorige twee gemist
Als het niet 903 is kan je in dat uurtje weinig verkeerds doenquote:
Das het belangrijkste, dat ze nog goed klinken en een lekkere show kunnen gevenquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jazeker, viel absoluut niet tegen na zo'n lange pauze. Ik heb natuurlijk geen idee hoe ze live in de 80s klonken, maar heel behoorlijk concert en nog energieke mannen op het podium
Dan zit ik wel goedquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:39 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Als het niet 903 is kan je in dat uurtje weinig verkeerds doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |