Iets teveel een dagjesvolknummer, verbaast me ook niet dat deze de hoogste top40-notering heeft gehad voor De Dijk.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stel je voor dat ie niet in de lijst zou staan, dan weet je niet wat je mist.
Dit is dan ook 938quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:08 schreef Felagund het volgende:
Wel leuk dit, maar het hoeft niet in de top 10 wat mij betreft.
Wat Danny Vera betreft wel. Op 1 zelfs.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:08 schreef Felagund het volgende:
Wel leuk dit, maar het hoeft niet in de top 10 wat mij betreft.
Nooitgezien.gifquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:08 schreef PippenScottie het volgende:
The Joker!!
Toen je nog naar de bios kon
Ging over de opmerking van Danny Vera die vond dat dit, of iets van Elvis of Michael Jackson in de top 10 moest.quote:
Toch heeft Mark Hamill de beste lachquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:08 schreef PippenScottie het volgende:
The Joker!!
Toen je nog naar de bios kon
Zonder is de lijst zelfs niet serieus te nemen!quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ging over de opmerking van Danny Vera die vond dat dit, of iets van Elvis of Michael Jackson in de top 10 moest.
Hij noemde The Beatles niet eens. Niet serieus te nemen die man.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ging over de opmerking van Danny Vera die vond dat dit, of iets van Elvis of Michael Jackson in de top 10 moest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |