SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, maar het was daadwerkelijk een GGD-sms, dat maakte het zoquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze kunnen het proberen, toch?![]()
"Bohhhh, misschien trapt ie er in, ff een sms sturen hoor"
die is nog jonger toch?quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
TT is funny cuz Haags z'n leeftijd.
Nee, zelfde bouwjaar als ik.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, maar het was daadwerkelijk een GGD-sms, dat maakte het zo-waardig.
Net als wanneer je 18 werd. 'Gefeliciteerd! We willen je organen.'quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat was dus letterlijk een "JE KOMT UIT 81 EN JE GEZONDHEID FAALT"
En vandaag is 81 sowieso aan de beurt.![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voor boosteren niet, dat was alleen voor de initiele
alleen notoire hartpatientjes en maximale viesdikkies krijgen voorrang nu
mja omdat ik risicogroep ben gaat bij mij in principe alles via GGDquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier stuurden de lokale huisartsen gewoon een mail om een prikafspraak te maken voor de griepprikgroep.
Ja, verschilt nogal per regio en per huisarts.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier stuurden de lokale huisartsen gewoon een mail om een prikafspraak te maken voor de griepprikgroep.
Allemaal de schuld van @Moloquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, verschilt nogal per regio en per huisarts.![]()
De GGD zou vanaf de 23e sms-jes gaan sturen, maar die sturen ze dus doodleuk naar de verkeerde.
Daar heb ik het uiteraard ook mee gedeeld.quote:
Huehue?quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:50 schreef FranticDJ het volgende:
ik zit vuistdiep in een word document
Ze kwamen er paar dagen geleden achter dat ze een "storing" haddenquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, verschilt nogal per regio en per huisarts.![]()
De GGD zou vanaf de 23e sms-jes gaan sturen, maar die sturen ze dus doodleuk naar de verkeerde.
heb je 'm al gebeld waar ie blijft?quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:07 schreef Ama het volgende:
Mijn bureau is er.Nu wachten op paps om in elkaar te zetten.
Hij zei net ik ga eerst rustig koffie drinken.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je 'm al gebeld waar ie blijft?
Wat mankeert die kerels in jouw leven.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij zei net ik ga eerst rustig koffie drinken.
Zelf doenquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:07 schreef Ama het volgende:
Mijn vader vraagt altijd mij dingenquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:20 schreef CherryLips het volgende:
Alhoewel, als ik vraag of m'n vader met iets wil helpen dan verwacht ik hem ook niet meteen op de stoep.
Ongetwijfeld weet ik wat hij bedoeltquote:Je moeder maakt wekelijks een backup van een deel van haar bestanden. Maar daar staat dus niet alles op en het stickje is vol. Volgens mij is er een veel simpeler optie maar dan moet ik een andere optie aanschaffen. Ongetwijfeld weet jij wat ik bedoel en waar ik die kan kopen en hoe ik dat installeer.
Laat ze gewoon in de cloud werken, opgelostquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn vader vraagt altijd mij dingenZoals
[..]
Ongetwijfeld weet ik wat hij bedoeltLees "Ik verwacht een oplossing."
Jouw ouders zijn al veel verderquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn vader vraagt altijd mij dingenZoals
[..]
Ongetwijfeld weet ik wat hij bedoeltLees "Ik verwacht een oplossing."
Nice. Als je een keer niks te snacken in huis hebt kun je lekker een tulpenbol pakken 🌷quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb eindelijk m'n tulpen gepoot50 stuks. Hopelijk doen ze het net zo goed als vorig jaar. Als ik meer bloempotten had, had ik nog zo'n zak gekocht. Hele balkon vol met tulpen
Ik voel deze gewoon.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Laat ze gewoon in de cloud werken, opgelost![]()
En t is best nog een nette manier van hulp vragen, hij heeft er zelf ook over nagedacht dat t anders kan.
Je hebt ook van die gebruikers die zeggen: "het werkt niet meer" en dan verwachten dat jij weet wat HET is. En dat ze een foutmelding al 16 dagen op rij wegklikken zonder te lezen
Dit is ook zoiets ja. Ik kan er nog steeds niet bij hoe dat gedrag ontstaan is: Er verschijnt een foutmelding / popup / anything wat ze niet verwacht hadden, en dan NIET gaan lezen en nadenken wat er misschien aan de hand kan zijn, maar METEEN mij mailen (okee, ben al blij dat ze niet op stel en sprong de telefoon pakken en eisen dat ik op elke seconde tijd heb). Wat is er mis mee als zo'n ding aan je vraagt "Weet u het zeker?" om ZELF na te denken of je het zeker weet en vervolgens op "Ja" of op "Nee" te klikken?quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:24 schreef Puala het volgende:
En dat ze een foutmelding al 16 dagen op rij wegklikken zonder te lezen
Kan je vent dat niet?quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:07 schreef Ama het volgende:
Ik heb geen gereedschap. Lekker boeiend als mijn vader dat wil doen voor me?quote:
bij Ikea zit het gereedschap in de doosquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb geen gereedschap. Lekker boeiend als mijn vader dat wil doen voor me?
Dat is het verschil in generatie Flash. Ze zijn gewoon te bang iets verkeerd te doen en het kapot te maken.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is ook zoiets ja. Ik kan er nog steeds niet bij hoe dat gedrag ontstaan is: Er verschijnt een foutmelding / popup / anything wat ze niet verwacht hadden, en dan NIET gaan lezen en nadenken wat er misschien aan de hand kan zijn, maar METEEN mij mailen (okee, ben al blij dat ze niet op stel en sprong de telefoon pakken en eisen dat ik op elke seconde tijd heb). Wat is er mis mee als zo'n ding aan je vraagt "Weet u het zeker?" om ZELF na te denken of je het zeker weet en vervolgens op "Ja" of op "Nee" te klikken?
Heb voor de verandering niet iets bij de IKEA gekocht.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bij Ikea zit het gereedschap in de doos
Ow ja. dat details was ik even vergetenquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb geen gereedschap. Lekker boeiend als mijn vader dat wil doen voor me?
ditquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is het verschil in generatie Flash. Ze zijn gewoon te bang iets verkeerd te doen en het kapot te maken.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb voor de verandering niet iets bij de IKEA gekocht.
Dat zei m'n vader ookquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nice. Als je een keer niks te snacken in huis hebt kun je lekker een tulpenbol pakken 🌷
quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit
en dan liever zo'n reactie dan dat ze alles eerst finaal FUBAR de soep in laten draaien en dan komen van: fix het ff voor me
"JA MAAR jij dat vind je toch LEUK?!?!?!"quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit
en dan liever zo'n reactie dan dat ze alles eerst finaal FUBAR de soep in laten draaien en dan komen van: fix het ff voor me
He wat. Je zit op een half uur auto ofzo?quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"JA MAAR jij dat vind je toch LEUK?!?!?!"
Ja, zelf een beetje kloten met m'n eigen devices vind ik geinig ja. Niet andermans zooi wegwerken.
was voor mij wel 1 van de (hoofd)redenen om te kappen met werken in de ITquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"JA MAAR jij dat vind je toch LEUK?!?!?!"
Ja, zelf een beetje kloten met m'n eigen devices vind ik geinig ja. Niet andermans zooi wegwerken.
Ik ben absoluut niet handig met computers. M'n zwager wel, maar die is nogal opgefokt en begon de laatste keer een beetje te schelden dat mijn ouders dom waren enzo, dus nu durft m'n moeder hem niet meer te bellen en belt ze mij.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is ook zoiets ja. Ik kan er nog steeds niet bij hoe dat gedrag ontstaan is: Er verschijnt een foutmelding / popup / anything wat ze niet verwacht hadden, en dan NIET gaan lezen en nadenken wat er misschien aan de hand kan zijn, maar METEEN mij mailen (okee, ben al blij dat ze niet op stel en sprong de telefoon pakken en eisen dat ik op elke seconde tijd heb). Wat is er mis mee als zo'n ding aan je vraagt "Weet u het zeker?" om ZELF na te denken of je het zeker weet en vervolgens op "Ja" of op "Nee" te klikken?
Ja misschien. Maar dat kan het maar ten dele verklaren. Het is ook gewoon pure luiigheid. "Oh ik heb een kind die iets met computers doet dus ik hoef zelf niet meer na te denken."quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is het verschil in generatie Flash. Ze zijn gewoon te bang iets verkeerd te doen en het kapot te maken.
Met die situatie zou ik snel klaar zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ah, de familie van Wattenschijf.
Daar komen dan eerst 4-5 mensen langs en dan mag mr. Wattenschijf het als laatste oplossen als de rest er een puinhoop van heeft gemaakt.
Ik help alleen m'n ouders, verder laat ik iedereen lekker in de waan dat kerel alles voor me doet.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
was voor mij wel 1 van de (hoofd)redenen om te kappen met werken in de IT
jij doet toch iets met computers? kan je eens naar m'n mail kijken
ja ik maak webservices.. van je outlook heb ik zero cheese gegeten
quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet handig met computers. M'n zwager wel, maar die is nogal opgefokt en begon de laatste keer een beetje te schelden dat mijn ouders dom waren enzo, dus nu durft m'n moeder hem niet meer te bellen en belt ze mij.
Dus ik ga voor de laptop zitten en er verschijnt een melding. En dan vraag ik m'n vader: 'Wat staat hier?' En dan 'Wat denk je dat er nu moet gebeuren?' En dan gaat het goed. Er zit al ergens ene plakbriefje op met 'LEZEN WAT ER WORDT GEVRAAGD'.
Maar goed, als ik m'n moeder later vraag waarom m'n truien vers uit de wasmachine naar pis ruiken, krijg ik ook een berg stront over me heen wat ik allemaal niet goed doe.
Ja, ook dat heb ik er eerst uit moeten slaan. Nou ja daar pluk ik nu dus de vruchten vanquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit
Dad jokes?quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat zegt dat over mijn humor?
Paniek eens bij m'n opa want de computer uit 2003 deed het niet meer.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Met die situatie zou ik snel klaar zijn.
Ik had ook een familielid wat elke keer zat te kloten met de computer van Oma. En dan vervolgens niet goed uitleggen wat je hebt gedaan, dus Oma in paniek. En dan mocht ik t fixen. Gelukkig vind Oma het tegenwoordig niet goed meer dat ie dr nog aan komt, dus dat probleem is opgelost
Als jij deze conclusie prettig vind, blijf jezelf lekker slachtofferenquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja misschien. Maar dat kan het maar ten dele verklaren. Het is ook gewoon pure luiigheid. "Oh ik heb een kind die iets met computers doet dus ik hoef zelf niet meer na te denken."
Wat zouden ze doen als ik er niet was geweest? Dan zouden ze het eerst aan een buurman vragen en dan aan nog een andere en uiteindelijk zou elke buurman binnen een straal van een kilometer het helemaal bale zat zijn met ze en dan zouden ze niet anders kunnen dan zich zelf in de materie verdiepen.
Ze werken pas dertig jaar met een computer he. Eigen bedrijf gehad alles. Maar de simpelste der simpelste dingen daar weten ze nog niet eens van onder woorden te brengen wat de bedoeling is. Dan moet ik weer gaan bellen en via Teamviewer meekijken om sowieso te zien wat ze zouden kunnen bedoelen. En aangezien ze niet helemaal achterlijk zijn, is het gewoon luiheid.
Dad jokesquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat zegt dat over mijn humor?
Tja, het is zijn familie en hij is mondig genoeg om te vertellen hoe de stand van zaken isquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Met die situatie zou ik snel klaar zijn.
Ik had ook een familielid wat elke keer zat te kloten met de computer van Oma. En dan vervolgens niet goed uitleggen wat je hebt gedaan, dus Oma in paniek. En dan mocht ik t fixen. Gelukkig vind Oma het tegenwoordig niet goed meer dat ie dr nog aan komt, dus dat probleem is opgelost
Nee joh, als last resort brengen ze álles naar een of ander computermannetje wat ze opgedoken hebben van een briefje in de supermarkt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja misschien. Maar dat kan het maar ten dele verklaren. Het is ook gewoon pure luiigheid. "Oh ik heb een kind die iets met computers doet dus ik hoef zelf niet meer na te denken."
Wat zouden ze doen als ik er niet was geweest? Dan zouden ze het eerst aan een buurman vragen en dan aan nog een andere en uiteindelijk zou elke buurman binnen een straal van een kilometer het helemaal bale zat zijn met ze en dan zouden ze niet anders kunnen dan zich zelf in de materie verdiepen.
Ze werken pas dertig jaar met een computer he. Eigen bedrijf gehad alles. Maar de simpelste der simpelste dingen daar weten ze nog niet eens van onder woorden te brengen wat de bedoeling is. Dan moet ik weer gaan bellen en via Teamviewer meekijken om sowieso te zien wat ze zouden kunnen bedoelen. En aangezien ze niet helemaal achterlijk zijn, is het gewoon luiheid.
En die trui ruikt me dan toch een partijtje smerigquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet handig met computers. M'n zwager wel, maar die is nogal opgefokt en begon de laatste keer een beetje te schelden dat mijn ouders dom waren enzo, dus nu durft m'n moeder hem niet meer te bellen en belt ze mij.
Dus ik ga voor de laptop zitten en er verschijnt een melding. En dan vraag ik m'n vader: 'Wat staat hier?' En dan 'Wat denk je dat er nu moet gebeuren?' En dan gaat het goed. Er zit al ergens ene plakbriefje op met 'LEZEN WAT ER WORDT GEVRAAGD'.
Maar goed, als ik m'n moeder later vraag waarom m'n truien vers uit de wasmachine naar pis ruiken, krijg ik ook een berg stront over me heen wat ik allemaal niet goed doe.
Nou, nee. Ik leer er maar mee leven. Maar ik erger me er wel aan.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Als jij deze conclusie prettig vind, blijf jezelf lekker slachtofferen
Naar pis én strontquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:42 schreef Puala het volgende:
[..]
En die trui ruikt me dan toch een partijtje smerig
De geur was wel weggetrokken toen de boel eenmaal droog wasquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:42 schreef Puala het volgende:
[..]
En die trui ruikt me dan toch een partijtje smerig
Oh, alles wat ook maar tegen een pc aanschurkt is de pisang hoor. Kerel zit inderdaad de hele dag op z'n computer te goochelen, maar hij is geen IT'er.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja, het is zijn familie en hij is mondig genoeg om te vertellen hoe de stand van zaken isAltijd gezellig enzo
Maar als ik in de IT zou werken dan zou ik mezelf ook van de domme houden, anders heb je er zo een tweede baan bij
Gewoon geld vragen, lost t snel opquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja, het is zijn familie en hij is mondig genoeg om te vertellen hoe de stand van zaken isAltijd gezellig enzo
Maar als ik in de IT zou werken dan zou ik mezelf ook van de domme houden, anders heb je er zo een tweede baan bij
Had iedereen dat maarquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik hou me van de domme, kerel zegt gewoon "nee".quote:
Heb je je roosters schoon gemaakt?quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De geur was wel weggetrokken toen de boel eenmaal droog was
Nu de meurende handdoeken en vaatdoekjes nog, dat blijft een probleem.
Mijn zwager is dan wel weer de hele andere kant.. die vraagt gewoon zijn volle uurloon aan familie en kennissen.quote:
Dat is niet oke.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn zwager is dan wel weer de hele andere kant.. die vraagt gewoon zijn volle uurloon aan familie en kennissen.
Dus ook aan mijn moeder, die gratis op zijn kinderen past.
O ja. Daar kan ik niet bij, want de lekbak zit in de weg.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Of naja filters. In je wasmachine zit ook een filter
Ja, dat valt dan in de 'over en weer'-categorie imo.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn zwager is dan wel weer de hele andere kant.. die vraagt gewoon zijn volle uurloon aan familie en kennissen.
Dus ook aan mijn moeder, die gratis op zijn kinderen past.
Nee, dat klopt.. maar die verhoudingen zijn al wat langer naar de maanquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is niet oke.
Maar als je verwacht dat ik op stel en sprong in de auto stap ivm een vage foutmelding. Prima, maar dan kost t wat.
Zou niet weten waar eigenlijk. Ding doet het al tien jaar primaquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Of naja filters. In je wasmachine zit ook een filter
quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:43 schreef CherryLips het volgende:
Oeh nieuwe Sonos speakers bij de Ikea.
Mijn inziens ook, maar die hele familie is raar.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat valt dan in de 'over en weer'-categorie imo.
Kan zomaar dat daar wat in zit wat een vies luchtje afgeeft. Dus misschien wel een idee om ff te kijken of je er bij kan op de een of andere manier.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja. Daar kan ik niet bij, want de lekbak zit in de weg.
Heb van het weekend nog wel het zeepbakje schoongemaakt.
Eens en dat zou ik ook echt niet meer dan normaal vinden.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is niet oke.
Maar als je verwacht dat ik op stel en sprong in de auto stap ivm een vage foutmelding. Prima, maar dan kost t wat.
Ja, dat oude water wat in de wasmachine zit kan de boosdoener zijn, had laatst ook even het filter schoongemaakt en er zit toch liters vies water inquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Kan zomaar dat daar wat in zit wat een vies luchtje afgeeft. Dus misschien wel een idee om ff te kijken of je er bij kan op de een of andere manier.
Eens.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eens en dat zou ik ook echt niet meer dan normaal vinden.
Er moet gewoon een goede balans zijn tussen een vrienden/ familiedienst of dat je gewoon en bedrag betaald en wat hierbij de context is.
Een bekende van mij fotografeert, eerst als hobby, maar nu ook deels als eigen onderneming.quote:
hmm, misschien dat ik die idee ga overnemen zo meteenquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga weer champigon-spek-omelet maken allen![]()
Ik heb eens wat vertaald voor kennissen, met korting.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een bekende van mij fotografeert, eerst als hobby, maar nu ook deels als eigen onderneming.
Mocht ik haar vragen om foto's te maken, dan ga ik er niet vanuit dat ze dat gratis doet.
Waarschijnlijk doet ze het automatisch al gratis voor me, maar daar ga ik sowieso niet vanuit
Nee, sowieso vind ik het altijd wat mal om dingen gratis te verwachten, maar het is als ontvanger gewoon niet jouw keuze om te maken.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een bekende van mij fotografeert, eerst als hobby, maar nu ook deels als eigen onderneming.
Mocht ik haar vragen om foto's te maken, dan ga ik er niet vanuit dat ze dat gratis doet.
Waarschijnlijk doet ze het automatisch al gratis voor me, maar daar ga ik sowieso niet vanuit
Ja, dat is prima toch. De haard moet blijven brandenquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb eens wat vertaald voor kennissen, met korting.
De caafs moeten toch naar de dierenarts kunnen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is prima toch. De haard moet blijven branden
Nou ja en dat vind ik dus ook voor een bijdrage voor een verzorgpaard: alles in balans. Paarden zijn nu eenmaal niet gratis, maar een bijdrage van 300 euro per maand vind ik wat overdreven.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, sowieso vind ik het altijd wat mal om dingen gratis te verwachten, maar het is als ontvanger gewoon niet jouw keuze om te maken.Mensen moeten eten/hun hobby (als het nog wel onder hobbymatig valt) bekostigen ook.
Oog van halfblinde caaf ziet er volgens mij al beter uit, al krijg ik die zalf er natuurlijk heel slecht inquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De caafs moeten toch naar de dierenarts kunnen.
Precies en een portie groenvoerquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De caafs moeten toch naar de dierenarts kunnen.
Oh, beter wel!quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oog van halfblinde caaf ziet er volgens mij al beter uit, al krijg ik die zalf er natuurlijk heel slecht in
Ze staat altijd in de hoek van de kooi te schooien, vanmorgen zat ze er tien centimeter naast en stootte ze bij het opspringen haar harses tegen de waterfles.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja en dat vind ik dus ook voor een bijdrage voor een verzorgpaard: alles in balans. Paarden zijn nu eenmaal niet gratis, maar een bijdrage van 300 euro per maand vind ik wat overdreven.
Alles hangt af van de context:
- Als je klusjes doet
- Als je een paar keer per week je tijd wil opofferen
- Als je mag rijden etc etc
Ik geef ze af en toe een blaadje spinazie, want ze vinden het zo lekker, maar de blaaspatientjes mogen niet meer dan 1, want ik hoor ze al weer piepen bij het plassenquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:15 schreef CherryLips het volgende:
En ze moeten minder spinazie en andijvie eten en ze mag even geen suikers meer, maar ze hoeven verder niks.
Ik moet wel zeggen dat ik geluk heb gehad bij mijn bijrijdpowny's, bij de een een zeer kleine bijdrage en bij de andere twee werd het op den duur gratis, omdat ze inzagen dat een betrouwbare verzorgster fijner is dan een bijdragequote:Op dinsdag 28 december 2021 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen de lusten en totaal geen lasten? Dan vind ik het logisch dat de eigenaar er wat meer geld voor vraagt dan wanneer je ook standaard de stal uitmest enzo.
* gooit andijvie en spinazie naar IJsquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, ik ben gewoon een undercover-caaf, met m'n "ik kan er niet tegen, maar ik eet het toch".
Is ook zo ja, een betrouwbaar iemand voor je beestjes is gewoon goud waard, kan je tenminste ook nog af en toe een weekje weg enzo.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik geluk heb gehad bij mijn bijrijdpowny's, bij de een een zeer kleine bijdrage en bij de andere twee werd het op den duur gratis, omdat ze inzagen dat een betrouwbare verzorgster fijner is dan een bijdrage
Muis leeft op spinaziequote:Op dinsdag 28 december 2021 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik geef ze af en toe een blaadje spinazie, want ze vinden het zo lekker, maar de blaaspatientjes mogen niet meer dan 1, want ik hoor ze al weer piepen bij het plassen
Wat een mislukte levensvorm is dat dan, ze eten spinazie maar vervolgens gaat de pisbuis naar de tering daarvan?quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik geef ze af en toe een blaadje spinazie, want ze vinden het zo lekker, maar de blaaspatientjes mogen niet meer dan 1, want ik hoor ze al weer piepen bij het plassen
quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is ook zo ja, een betrouwbaar iemand voor je beestjes is gewoon goud waard, kan je tenminste ook nog af en toe een weekje weg enzo.
Arme Muisquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Muis leeft op spinazieIs het enige wat ze vreet zowat.
Het zijn net mensen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een mislukte levensvorm is dat dan, ze eten spinazie maar vervolgens gaat de pisbuis naar de tering daarvan?
Jaquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een mislukte levensvorm is dat dan, ze eten spinazie maar vervolgens gaat de pisbuis naar de tering daarvan?
Gelukkig houden we ze als huisdier.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eh, wat en wie ?quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Which reminds me, ik geloof dat ik over een maand weer wormen mag voeren.
Wat, zijn ze nog steeds bezig met z'n "laat me gewoon even met rust"?quote:
nee ging over z'n voormalige relatie met Nicole Scherzinger met de grote tepels.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat, zijn ze nog steeds bezig met z'n "laat me gewoon even met rust"?
Vriendin van me heeft malle beestjes (axolotls en een soort gekko's) en ik ben de vaste voerder bij vakanties.quote:
Oh godsamme, ze weten echt niets beters meer om over te zeiken, dus gaan ze oude koeien opgraven?quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee ging over z'n voormalige relatie met Nicole Scherzinger met de grote tepels.
Axolotls zijn tofquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vriendin van me heeft malle beestjes (axolotls en een soort gekko's) en ik ben de vaste voerder bij vakanties.
die tijd tussen kerst en oud en nieuwe hequote:Op dinsdag 28 december 2021 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh godsamme, ze weten echt niets beters meer om over te zeiken, dus gaan ze oude koeien opgraven?
Luipaardgekko's?quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vriendin van me heeft malle beestjes (axolotls en een soort gekko's) en ik ben de vaste voerder bij vakanties.
En ze eten goddank hele wormen nu.quote:
maar stiekem genoot je er wel vanquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En ze eten goddank hele wormen nu.
Worm op "bek" formaat snijden vond ik toch wat cru.
Sta je daar met je keukenmesjequote:Op dinsdag 28 december 2021 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En ze eten goddank hele wormen nu.
Worm op "bek" formaat snijden vond ik toch wat cru.
Nee, tokeh. Ofzo, het enige wat ik daarmee doe is een bakje krekels omkeren, zorgen dat ze genoeg water hebben en wat water op een wandje sprayen om de vochtigheid op peil te houden.quote:
Ja, levende wormen. Het vervelendste vond ik dat het gewoon geen scherp mesje was, maar ik wilde ook geen mes uit de la pakken.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sta je daar met je keukenmesjeLeven die wormen nog trouwens?
Ik moest ooit tijdens stage, bevroren babymuisjes opwarmen in de magnetron.
Er waren wel wat leukere activiteiten te verzinnen
Moest dat ook in de ochtend?quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sta je daar met je keukenmesjeLeven die wormen nog trouwens?
Ik moest ooit tijdens stage, bevroren babymuisjes opwarmen in de magnetron.
Er waren wel wat leukere activiteiten te verzinnen
Brrrrrquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, levende wormen. Het vervelendste vond ik dat het gewoon geen scherp mesje was, maar ik wilde ook geen mes uit de la pakken.
Met restkaarsen gedaan of nieuwe wax?quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn waxmeltkaarsjes gaan niet echt goed. Het potje is te breed en het lontje brandt te snel op. En de was is te duurzaam of zo. Er is nu na een uur of 40 branden net een kwart van de was weg en het lontje is bijna opMisschien volgende keer 2 lontjes in één potje, kijken wat er dan gebeurt.
Uh, dat weet ik niet meer, was 100 jaar geledenquote:
Nee, dat werd steeds moeilijker als ik eerlijk ben.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar stiekem genoot je er wel van
Wax waar de geur uit is na het smelten. Je kunt het weg gooien, maar ik verzamel het dus in een pindakaaspotje met een lontje erin. Moet dan een kaars voorstellenquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Met restkaarsen gedaan of nieuwe wax?
Dit heb ik met mijn dure knisperkaarsjes ook, er zit nog zat was in maar die hippe lont is op.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn waxmeltkaarsjes gaan niet echt goed. Het potje is te breed en het lontje brandt te snel op. En de was is te duurzaam of zo. Er is nu na een uur of 40 branden net een kwart van de was weg en het lontje is bijna opMisschien volgende keer 2 lontjes in één potje, kijken wat er dan gebeurt.
Zeker.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Het leek op zich wel een leuk idee toch.
Ik ben voor.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:30 schreef CherryLips het volgende:
Het wordt steeds donkerder buiten. Ik vind dat het bedtijd is.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Kerel was ook meteen genezen van beesten die levend voer willen (die was één keer mee te voeren).
En mijn nieuwe huidverzorgingsproducten. Hopelijk maakt dat me iets minder lelijk.quote:
Hey, beter er op zo'n manier achterkomen dan wanneer je al zo'n beest in huis gehaald hebt.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:32 schreef Ama het volgende:
[..]
En mijn nieuwe huidverzorgingsproducten. Hopelijk maakt dat me iets minder lelijk.
Tijd voor cavaaaaaquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:30 schreef CherryLips het volgende:
Het wordt steeds donkerder buiten. Ik vind dat het bedtijd is.
Ik heb net nieuw spul binnen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:32 schreef Ama het volgende:
[..]
En mijn nieuwe huidverzorgingsproducten. Hopelijk maakt dat me iets minder lelijk.
Ja dat lijkt op zich wel goed te gaan. Al is het er niet voor gemaakt natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zeker.
Meerdere lonten lijkt me inderdaad een betere oplossing, al is het ook weer even opletten dat je glas tegen de warmte kan.
Mja wel, maar als je een beestje gaat kopen doe je daar hopelijk wel wat vooronderzoek naarquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hey, beter er op zo'n manier achterkomen dan wanneer je al zo'n beest in huis gehaald hebt.
Oh dat herken ik wel ja.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb net nieuw spul binnen.![]()
En uiteraard deze week ongesteldheid from hell, dus alles puist.Wordt nog wat met de net wat andere routine, want daar zal m'n huid ook wel weer een week of wat van over de zeik gaan.
Oh, dat sowieso. Maar nu kwam het niet eens van de "goh, misschien leuk"-fase naar de vooronderzoeksfase.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja wel, maar als je een beestje gaat kopen doe je daar hopelijk wel wat vooronderzoek naar
Gelijk BAM nee gaan we niet doenquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dat sowieso. Maar nu kwam het niet eens van de "goh, misschien leuk"-fase naar de vooronderzoeksfase.
slaap schijnt te helpenquote:
Slaap en minder stressquote:
Lastig te zeggen zonder details over de woning enzo.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ik ga m'n meterstanden doorgeven.
Het verbruik van gas is 884m3 en elektra 2689 kwh
Volgens mij valt het mee, met twee personen ?
Hopelijk ja maar vaak genoeg dat dat niet (goed of doordacht) gedaan wordtquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja wel, maar als je een beestje gaat kopen doe je daar hopelijk wel wat vooronderzoek naar
quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, wat zijn we gevat met z'n allen
Wisseling van producten blijft tricky, want duurt meestal een week of drie voor het daadwerkelijke effect te zien is.quote:
Ja, ik heb verder geen verstand van Q10 hialuronzuur micelairwater dingenquote:
Brrrrquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:37 schreef Ama het volgende:
Gelukkig is het inmiddels 15.6 graden bij mijn laptop, vanochtend was het 11.
Rijtjeshuis, 93 m2, 2 personen, twee verdiepingen, bijna overal dubbel glas.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Lastig te zeggen zonder details over de woning enzo.
https://www.nibud.nl/consumenten/energie-en-water/quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rijtjeshuis, 93 m2, 2 personen, twee verdiepingen, bijna overal dubbel glas.
"Wij zijn allergisch voor onze cavia's, om deze reden bieden we ze te koop aan."quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hopelijk ja maar vaak genoeg dat dat niet (goed of doordacht) gedaan wordt
Beetje verkleuring en gewoon extra lijntjes.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Ok, ok. CL: is het verkleuring of de dikte (huehue) waar je wat voor zoekt?
en regen ookquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:39 schreef Crack_ het volgende:
Okeee, enge harde wind erbij. Knus hoor
Oh nice, dan zitten we er best netjes onderquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
https://www.nibud.nl/consumenten/energie-en-water/
'Ik dacht tijd te hebben maar ik keek niet verder dan 3 wekenquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Wij zijn allergisch voor onze cavia's, om deze reden bieden we ze te koop aan."
Ja maar dat was alquote:
hier nog niet. Althans niet zo hardquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'Ik dacht tijd te hebben maar ik keek niet verder dan 3 weken'
[..]
Ja maar dat was al
'Ze schijten toch meer dan we dachten.'quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Wij zijn allergisch voor onze cavia's, om deze reden bieden we ze te koop aan."
"leven cavia's langer dan 3 weken?"quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'Ik dacht tijd te hebben maar ik keek niet verder dan 3 weken'
[..]
Ja maar dat was al
Klinkt niet verkeerdquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rijtjeshuis, 93 m2, 2 personen, twee verdiepingen, bijna overal dubbel glas.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"leven cavia's langer dan 3 weken?"![]()
![]()
Ik ben een cheapskate met de verwarming.. die staat nu op 17 graden te loeien en ik heb het nu al stikheetquote:
Sorry, da's vooral slaap en mee leren leven.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje verkleuring en gewoon extra lijntjes.
*Bij een gemiddeld elektriciteitstarief (tarief na 1 juli 2021) van 24,32 eurocent per kWhquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
https://www.nibud.nl/consumenten/energie-en-water/
* gooit te lang levende cavia's tegen de langs razende intercity aan.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
* verstopt Marshmellow en Azurequote:Op dinsdag 28 december 2021 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* gooit te lang levende cavia's tegen de langs razende intercity aan.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:43 schreef Puala het volgende:
[..]
*Bij een gemiddeld elektriciteitstarief (tarief na 1 juli 2021) van 24,32 eurocent per kWh
Bij een gemiddeld gastarief (tarief na 1 juli 2021) van 86,76 eurocent per m3![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sorry, da's vooral slaap en mee leren leven.Oogcrčme is in de meeste gevallen gewoon de normale dagcrčme in een kleiner, duurder potje, dus je kan beter je normale gezichtsmeuk pakken.
*verstopt Ozzy*quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* gooit te lang levende cavia's tegen de langs razende intercity aan.
De rest van de cavia's mogen tegen de trein aan?quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* verstopt Marshmellow en Azure
quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:43 schreef Puala het volgende:
[..]
*Bij een gemiddeld elektriciteitstarief (tarief na 1 juli 2021) van 24,32 eurocent per kWh
Bij een gemiddeld gastarief (tarief na 1 juli 2021) van 86,76 eurocent per m3![]()
![]()
Die zijn nog piepjongquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De rest van de cavia's mogen tegen de trein aan?
Het is hier alweer bijna over. Waar woon jij ook al weer?quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier nog niet. Althans niet zo hard
quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Iedereen kou lijdenquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:43 schreef Puala het volgende:
[..]
![]()
Tegen de trein aan trappen als een harige voetbal.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:46 schreef CherryLips het volgende:
Ozzy is toch te dik om fatsoenlijk mee te kunnen gooien.
Beetje concealer met een roze/peachy ondertoon.quote:
Ik gebruik alleen mascara en een beetje rouge en een wenkbrauwpotloodquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beetje concealer met een roze/peachy ondertoon.Goed gehydrateerde huid helpt aardig om te voorkomen dat het in de lijntjes gaat zitten en een beetje setting spray erbij, afhankelijk van hoe vet je huid is tussendoor even poederen.
Je moet wel goed voor jezelf zorgenquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Ging zo op in het maken van een presentatie dat ik helemaal lunchgenot vergat
Cavaquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:49 schreef CherryLips het volgende:
Misschien moet ik ook wat meer (water) drinken.
het niet zo zonnige zuiden van limburgquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is hier alweer bijna over. Waar woon jij ook al weer?
[..]
Rouge klinkt snoezigquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen mascara en een beetje rouge en een wenkbrauwpotloodDe rest is abracadabra.
De weegschaal was nog steeds ziedend vanmorgen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je moet wel goed voor jezelf zorgen
Zoals die howlers in Harry Potter maar dan als weegschaal.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De weegschaal was nog steeds ziedend vanmorgen.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoals die howlers in Harry Potter maar dan als weegschaal.
Drogekrekkerdag.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Naja, dat zijn dus waar dit soort units voor zijn: https://catrice.eu/nl/tei(...)d-concealer-010.html (geen idee hoe de kwaliteit van deze verder is), die meest roze smeer je op de blauwe wallen, want die kleuren maken samen een neutraal kleurtje.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen mascara en een beetje rouge en een wenkbrauwpotloodDe rest is abracadabra.
Ja, maar niet eten is ook niet echt de oplossingquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon weer normaal/fatsoenlijk eten nu joh. Duurt een paar dagen en dan zit je weer op je pre-vreetdagenpunt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben dan bang dat ik m'n hele gezicht én nek ermee moet plamuren omdat je anders echt kleurverschil ziet.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, dat zijn dus waar dit soort units voor zijn: https://catrice.eu/nl/tei(...)d-concealer-010.html (geen idee hoe de kwaliteit van deze verder is), die meest roze smeer je op de blauwe wallen, want die kleuren maken samen een neutraal kleurtje.
Maarrrr als je een beetje een goed dekkende concealer hebt (je hebt ze speciaal voor onder je ogen, is meestal ook wat dikker om te voorkomen dat het meteen in de kraaienpootjes gaat zitten en er zit wat spul in dat het licht wat extra weerkaatst), is dat praktischer als je verder weinig make up draagt.
Ja, daarom het tweede deel. Wacht even, ik ga even zoeken voor je.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben dan bang dat ik m'n hele gezicht én nek ermee moet plamuren omdat je anders echt kleurverschil ziet.
Harry Potter is voor mij abracadabraquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoals die howlers in Harry Potter maar dan als weegschaal.
Same, heb t opgegevenquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik weeg in het nieuwe jaar wel weer, al viel de 84-in-de-avond me nog alles mee.
Dit.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon weer normaal/fatsoenlijk eten nu joh. Duurt een paar dagen en dan zit je weer op je pre-vreetdagenpunt.
Crackertjequote:Op dinsdag 28 december 2021 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar niet eten is ook niet echt de oplossing
Crackertjequote:Op dinsdag 28 december 2021 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon weer normaal/fatsoenlijk eten nu joh. Duurt een paar dagen en dan zit je weer op je pre-vreetdagenpunt.
Ik scheel zo 4 kg in de avond en dan de ochtend erna.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik weeg in het nieuwe jaar wel weer, al viel de 84-in-de-avond me nog alles mee.
Als het maar een vezelrijk crackertje is, zit je langer vol en beter voor je lichaam.quote:
Ik zei fatsoenlijk.quote:
Enorm vezelrijkquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als het maar een vezelrijk crackertje is, zit je langer vol en beter voor je lichaam.
Anal bleachingquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:57 schreef UitStraling het volgende:
Make-up blijft een bizarre uitvinding om vrouwen nog wat aantrekkelijk te laten lijken, gelukkig lopen we niet meer op vier benen anders beschilderden ze hun konten ook nog.
Jep. Volle darmen/blaas doet bijzonder veel. Ik schommel ook vrij makkelijk een paar kilo binnen een paar dagen. En nu dus ongesteld ook, dat doet ook intrigerende dingen met gewicht.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik scheel zo 4 kg in de avond en dan de ochtend erna.
Good busyquote:
Voor mij werkt het nietquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:57 schreef UitStraling het volgende:
Make-up blijft een bizarre uitvinding om vrouwen nog wat aantrekkelijk te laten lijken, gelukkig lopen we niet meer op vier benen anders beschilderden ze hun konten ook nog.
Ja, dit dus.. ik hou dan ook altijd lekker vocht vast tijdens de feestweekquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. Volle darmen/blaas doet bijzonder veel. Ik schommel ook vrij makkelijk een paar kilo binnen een paar dagen. En nu dus ongesteld ook, dat doet ook intrigerende dingen met gewicht.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:58 schreef Ama het volgende:
Make-up draag ik echt nauwelijks. Ik ben vast knapper met maar mensen accepteren het maar gewoon.
Geen tijd voor en geen zin in, vind het wel primaquote:
Doet ook vreemde dingen met je suikerspiegel enzo in de week voor de klats erin gaat. Iets met veel suiker zorgt dan voor een hogere piek dan in de week erna.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. Volle darmen/blaas doet bijzonder veel. Ik schommel ook vrij makkelijk een paar kilo binnen een paar dagen. En nu dus ongesteld ook, dat doet ook intrigerende dingen met gewicht.
Kijk, zoiets: https://www.iciparisxl.nl(...)ncealer/p/BP_1029501 De truuk is dat je dat in je normale huidtint of nét wat lichter smeert (gewoon post-lockdown bij een douglas/iciparis/mac binnenstappen en laten kleurmatchen) en dan zie het eigenlijk amper.quote:
Ik vind het lollig en draag het op zich regelmatig, maar ook alleen als ik er zin in heb.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Geen tijd voor en geen zin in, vind het wel prima
Make-up is toch mooi zeg.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Look at me, look at me, I'm attractive and I want steamy sex, look at me, joehoe"
Doe het soms nog wel eens als ik naar mijn vriend ga maar dan zijn er 2 opties omdat ik eerst nog moet fietsen:quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Geen tijd voor en geen zin in, vind het wel prima
Jep.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doet ook vreemde dingen met je suikerspiegel enzo in de week voor de klats erin gaat. Iets met veel suiker zorgt dan voor een hogere piek dan in de week erna.
Hormonen
Ik had laatst bijna zoiets gekocht van Olcay, maar wilde de kleur eigenlijk even in het echt zien.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kijk, zoiets: https://www.iciparisxl.nl(...)ncealer/p/BP_1029501 De truuk is dat je dat in je normale huidtint of nét wat lichter smeert (gewoon post-lockdown bij een douglas/iciparis/mac binnenstappen en laten kleurmatchen) en dan zie het eigenlijk amper.
Zelfde idee inderdaad, maar ik zou kijken naar een merk met wat meer kleuropties.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had laatst bijna zoiets gekocht van Olcay, maar wilde de kleur eigenlijk even in het echt zien.
https://www.olcaygulsen.c(...)olcay-gulsen-beauty/
Gast het nog steeds goed?quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weeg iedere maandagOok volgend jaar wel weer dus
Ik elke avond voor ik naar bed gaquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weeg iedere maandagOok volgend jaar wel weer dus
Check.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:05 schreef Ama het volgende:
Altijd als ik op vrijdag naar station fiets: Oh ik zie er best leuk uit.![]()
Kwartier fietsen verder: Oh ik zie er gewoon weer crap uit.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check.
Ik: "Oh, laat ik m'n haar en make up eens doen! Want leuk optutten!"
Nederlands weer: "MUAHAHAHAHAHA"
Dit heb ik zo vaak. Voor ik naar buiten ga, kijk ik nog even in de spiegel in de slaapkamer. En dan denk ik 'leuke kop, prima'. Sta ik in de lift met de belichting des doods: BWWUUUUURRGGGquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:05 schreef Ama het volgende:
Altijd als ik op vrijdag naar station fiets: Oh ik zie er best leuk uit.![]()
Kwartier fietsen verder: Oh ik zie er gewoon weer crap uit.
'Wit.'quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfde idee inderdaad, maar ik zou kijken naar een merk met wat meer kleuropties.
De ene wit is de andere niet.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:07 schreef CherryLips het volgende:
Maar misschien was dat nog de mascara van eergisteren.
Ik had dus heel heftig bij Kruidvat een soort lipbalsem gekocht met een kleurtje erin. En die staat dus best leuk, al zeg ik het zelf.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Mascara op je kin en alles pluishaar.
Oh well.
Jaquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:58 schreef Ama het volgende:
Make-up draag ik echt nauwelijks. Ik ben vast knapper met maar mensen accepteren het maar gewoon.
Lekker constant Amaquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Normaliter iedere ochtend hier. Kan ik meteen in de gaten houden of de feestweek al in aantocht is.quote:
Huidverzorging is geen make-upquote:
Ja kan toch? Dat ik weinig make-up draag zegt niet dat ik niet onzeker ben soms over mijn huid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |