Van Inkel teert al 25 jaar te lang op zijn Veronica-glorie van vergane tijden.quote:Op dinsdag 28 december 2021 03:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja mensen zeiken op rick maar ik heb het idee dat hij het nog probeert of zo, ookal blijft het een rare gozer.
Van Inkel wil er gewoon de van inkel show van maken.
Heb ik gemistquote:Op dinsdag 28 december 2021 03:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vond Giel behoorlijk kut met zijn act
Nee dat had je niet willen zien. Giel heel overdreven op de tafels springen in een leeg café. Niks spontaanquote:
Ohhh no no no no no...quote:Op dinsdag 28 december 2021 03:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee dat had je niet willen zien. Giel heel overdreven op de tafels springen in een leeg café. Niks spontaan
Ah tof om te horen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 03:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ohhh no no no no no...
Ik heb ooit met 'm gewerkt, jaren geleden bij een andere zender. Als stagiair. En eerlijk; het was de allerliefste medewerker in heel, HEEL dat bedrijf.
Je zou het niet verwachten, maar hij is echt een wereldgozer. Meen ik echt.
Later! Tot morgenquote:Op dinsdag 28 december 2021 03:19 schreef MTheBassman het volgende:
oke, genoeg gesmoket,ik ga pitten, mazzel
Lekker slapenquote:Op dinsdag 28 december 2021 03:19 schreef MTheBassman het volgende:
Goodnightquote:Op dinsdag 28 december 2021 03:19 schreef MTheBassman het volgende:
Was het niet gewoon zo dat de rest ontiegelijk kut was?quote:Op dinsdag 28 december 2021 03:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ohhh no no no no no...
Ik heb ooit met 'm gewerkt, jaren geleden bij een andere zender. Als stagiair. En eerlijk; het was de allerliefste medewerker in heel, HEEL dat bedrijf.
Je zou het niet verwachten, maar hij is echt een wereldgozer. Meen ik echt. ...Alleen sociaal onhandig qua gevoel voor humor
Dat is ook zéker waar, maar zelfs dan sprong hij er bovenuit. Als Giel de enige is die zich voorstelt als "Hoi Arnie, ik ben Giel" en de rest gaat van "nou je weet wel wie ik ben hurrhurr", dan sta je al ver bij me voor.quote:Op dinsdag 28 december 2021 03:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Was het niet gewoon zo dat de rest ontiegelijk kut was?
Ah ja, klinkt wel alsof ie verder wel enigszins down to earth is jaquote:Op dinsdag 28 december 2021 03:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat is ook zéker waar, maar zelfs dan sprong hij er bovenuit. Als Giel de enige is die zich voorstelt als "Hoi Arnie, ik ben Giel" en de rest gaat van "nou je weet wel wie ik ben hurrhurr", dan sta je al ver bij me voor.
Het verschil zit 'm er echter in dat ie oprecht interesse in me toonde en na zijn ochtendshow zei "als je eens wat meer wil weten over het studiosysteem, laat gerust weten ik leg het je wel uit, geen enkel probleem joh", en dát heb ik nooit meer ergens ervaren.
Niet om hem nu tot heilige te verklaren maar, er is echt wel een verschil tussen Giel Beelen persoon en Giel Beelen radiomaker.
Daarom vind ik die druppel-onzin van hem ook zo'n afknapper; moet ie gewoon niet doen. Hij zal er best zelf in geloven, maar hij vergat daar gewoon dat ie nog altijd een voorbeeldrol heeft en mensen regelmatig naar hem luisteren... Het is een lastig baantje.
Ik vind hem sinds ie bij Radio 2 zit wel beter te pruimen moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 03:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat is ook zéker waar, maar zelfs dan sprong hij er bovenuit. Als Giel de enige is die zich voorstelt als "Hoi Arnie, ik ben Giel" en de rest gaat van "nou je weet wel wie ik ben hurrhurr", dan sta je al ver bij me voor.
Het verschil zit 'm er echter in dat ie oprecht interesse in me toonde en na zijn ochtendshow zei "als je eens wat meer wil weten over het studiosysteem, laat gerust weten ik leg het je wel uit, geen enkel probleem joh", en dát heb ik nooit meer ergens ervaren.
Niet om hem nu tot heilige te verklaren maar, er is echt wel een verschil tussen Giel Beelen persoon en Giel Beelen radiomaker.
Daarom vind ik die druppel-onzin van hem ook zo'n afknapper; moet ie gewoon niet doen. Hij zal er best zelf in geloven, maar hij vergat daar gewoon dat ie nog altijd een voorbeeldrol heeft en mensen regelmatig naar hem luisteren... Het is een lastig baantje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |