quote:
Vreemd spel vind ik echt legendarisch. Andere twee ook trouwens ookquote:Op dinsdag 28 december 2021 03:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]![]()
Vreemd Spel, Ik ben jouw beste vriend en Ik sla nooit mijn vleugels meer uit. Prachtige opnames.
ga jij VI Vandaag kijken trouwens? Ik ga het proberen maar ik hou er eerlijk gezegd niet zo van, vind ze op hun best als ze gewoon over voetbal lullen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 03:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vreemd spel vind ik echt legendarisch. Andere twee ook trouwens ook
Huub haalde de hoge noot bij Sla nooit mijn vleigels meer uit steeds niet. Hij deed zijn hemd uit, sloeg op zijn borst en knalde 'm er in zijn laatste take uit aldus Arnold Geldermanquote:Op dinsdag 28 december 2021 03:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vreemd spel vind ik echt legendarisch. Andere twee ook trouwens ook
Ik weet dat je dit niet aan mij vraagt maar toch: ik denk dat we na dit tv-seizoen de mannen gedag kunnen zeggen. Dit gaat zo genadeloos floppen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 03:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ga jij VI Vandaag kijken trouwens? Ik ga het proberen maar ik hou er eerlijk gezegd niet zo van, vind ze op hun best als ze gewoon over voetbal lullen.
Ik kijk Veronica Inside eigenlijk al nooit meer, meestal wat fragmenten op YouTube. Het zou nooit meer zo goed worden als het Wk 2010. Nu te veel rechtspopulistisch geworden imoquote:Op dinsdag 28 december 2021 03:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ga jij VI Vandaag kijken trouwens? Ik ga het proberen maar ik hou er eerlijk gezegd niet zo van, vind ze op hun best als ze gewoon over voetbal lullen.
ja dat vrees ik ookquote:Op dinsdag 28 december 2021 03:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik weet dat je dit niet aan mij vraagt maar toch: ik denk dat we na dit tv-seizoen de mannen gedag kunnen zeggen. Dit gaat zo genadeloos floppen.
ja het heeft wel zn charme verloren. ben een gewoontekijker maar het is wel echt een beetje zn eigen karikatuur worden.quote:Op dinsdag 28 december 2021 03:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kijk Veronica Inside eigenlijk al nooit meer, meestal wat fragmenten op YouTube. Het zou nooit meer zo goed worden als het Wk 2010. Nu te veel rechtspopulistisch geworden imo
Nee maar de mannen zijn zichzelf toch ook teveel gaan overschatten? Ik bedoel, ze doen alsof ze de drie wijzen zijn die overal wat verstand van hebben, en dat is precies tegencdat 'underdog'-gevoel in dat het ooit was, of de mensen die ze zelf ooit belachelijk maakten.quote:Op dinsdag 28 december 2021 03:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kijk Veronica Inside eigenlijk al nooit meer, meestal wat fragmenten op YouTube. Het zou nooit meer zo goed worden als het Wk 2010. Nu te veel rechtspopulistisch geworden imo
sorry, was even een off topic vraag waar ik benieuwd naar wasquote:
nogmaals waardeer ik dat je de echte akkoorden probeert te spelenquote:Op dinsdag 28 december 2021 03:09 schreef Dagoduck het volgende:
Weer paar keer gespot, lees ik op Facebook. Genot.
Ahhh maar het is toch gewoon een simpele discussie tussendoor? Straks is het 3.39u en dancligt het forum weer 40 minuten plat (schande).quote:
Ze zijn geworden waar zij zich vroeger tegen afzette.quote:Op dinsdag 28 december 2021 03:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee maar de mannen zijn zichzelf toch ook teveel gaan overschatten? Ik bedoel, ze doen alsof ze de drie wijzen zijn die overal wat verstand van hebben, en dat is precies tegencdat 'underdog'-gevoel in dat het ooit was, of de mensen die ze zelf ooit belachelijk maakten.
Exact. En Johan is niet langer geloofwaardig sinds hij team Talpa is (al heb ik nog respect voor hem dat ie toch inging tegen die AD-boycot).quote:Op dinsdag 28 december 2021 03:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze zijn geworden waar zij zich vroeger tegen afzette.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 03:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nogmaals waardeer ik dat je de echte akkoorden probeert te spelen
Ik heb niks met voetbal. VI is al heel lang geen voetbal meer.quote:Op dinsdag 28 december 2021 03:10 schreef houdjemond het volgende:
Hallo, ik wil die dikke afzeiken, nummers luisteren en stomme mensen uitlachen.
Voetbal kan elders. Groetjes vanuit mijn Ajax-sokken.
Ja maar ik "ken" julliequote:Op dinsdag 28 december 2021 03:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ahhh maar het is toch gewoon een simpele discussie tussendoor? Straks is het 3.39u en dancligt het forum weer 40 minuten plat (schande).
Ik vind Bruce Springsteen niet zo bijzonder. The river vind ik dan wel weer prachtig en ja dat is lekker makkelijk. Groetjesquote:Op dinsdag 28 december 2021 03:10 schreef houdjemond het volgende:
Mijn sokken vinden jou ook aardigquote:Op dinsdag 28 december 2021 03:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik heb niks met voetbal. VI is al heel lang geen voetbal meer.
Leuke sokken.![]()
Ging jij niet een uur geleden al een uur daarvoor slapen ofzo?quote:Op dinsdag 28 december 2021 03:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
Tweede keer; OOOOOOOOH DIT NUMMER
Gr grquote:Op dinsdag 28 december 2021 03:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vind Bruce Springsteen niet zo bijzonder. The river vind ik dan wel weer prachtig en ja dat is lekker makkelijk. Groetjes
Overigens moet ik zeggen; die dikke houdt zich nog tamelijk koest dit uur. Ik vond Jeroen van 12 tot 2 echt vervelender.quote:Op dinsdag 28 december 2021 03:10 schreef houdjemond het volgende:
ja mensen zeiken op rick maar ik heb het idee dat hij het nog probeert of zo, ookal blijft het een rare gozer.quote:Op dinsdag 28 december 2021 03:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Overigens moet ik zeggen; die dikke houdt zich nog tamelijk koest dit uur. Ik vond Jeroen van 12 tot 2 echt vervelender.
En altijd weer diezelfde onoriginele kutwals van 'm.
Ja, misschien hebben ze er een paar pammetjes ingedaan, bij de MacDrive.quote:Op dinsdag 28 december 2021 03:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Overigens moet ik zeggen; die dikke houdt zich nog tamelijk koest dit uur. Ik vond Jeroen van 12 tot 2 echt vervelender.
Ja.. Die ene historicus die deze topics ooit gaat doorspitten gaat de relieken tegenkomen van de Heintje Davids van deze topicreeks, ik wilde vanavond eens 'vroeg slapen' om half 1. En here we arequote:Op dinsdag 28 december 2021 03:12 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ging jij niet een uur geleden al een uur daarvoor slapen ofzo?
quote:Op dinsdag 28 december 2021 03:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mijn sokken vinden jou ook aardig
Ik vond Giel behoorlijk kut met zijn actquote:Op dinsdag 28 december 2021 03:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ach ja, die ene week in het jaar kan het ook welquote:Op dinsdag 28 december 2021 03:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja.. Die ene historicus die deze topics ooit gaat doorspitten gaat de relieken tegenkomen van de Heintje Davids van deze topicreeks, ik wilde vanavond eens 'vroeg slapen' om half 1. En here we are
We weten dat Rick wel meeleest en daarop anticipeertquote:Op dinsdag 28 december 2021 03:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja mensen zeiken op rick maar ik heb het idee dat hij het nog probeert of zo, ookal blijft het een rare gozer.
Van Inkel wil er gewoon de van inkel show van maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |