Hoe kun je karmeliet nou laten verpieterenquote:Op maandag 27 december 2021 23:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja ik doe er sowieso ook niet aan mee, heb hier op m'n kamer sowieso niks staan, en om nou een fles naar boven mee te smokkelen is ook zo wat
Enige wat hier nog staat is een grote fles karmeliet die hier al wie weet hoe lang staat, die zal niet meer lekker zijn
Toevallig heb ik een karmeliet in de hand.quote:Op maandag 27 december 2021 23:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoe kun je karmeliet nou laten verpieteren
Yepquote:Op maandag 27 december 2021 23:41 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
KAK
heb ik nou weer Talk Talk gemist?![]()
![]()
Dat verdient een likequote:Op maandag 27 december 2021 23:40 schreef Dagoduck het volgende:
Ook al 300 likes erbij deze afgelopen dagen. Bedankt allemaal.
Die is ook dood hoor.quote:Op maandag 27 december 2021 23:41 schreef Isorden het volgende:
LADIES AND GENTLEMEN
....... ..... Palmer!
Lekker ouwe reus. Geniet ervan.quote:Op maandag 27 december 2021 23:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Toevallig heb ik een karmeliet in de hand.
Vind het niet zo'n boeiend bier meerquote:Op maandag 27 december 2021 23:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoe kun je karmeliet nou laten verpieteren
Ik hoor hem - als het goed is - ook nog in mijn eigen lijstquote:Op maandag 27 december 2021 23:41 schreef noodgang het volgende:
Deze hoor ik ook echt alleen maar elk jaar bij de top2k.
quote:Op maandag 27 december 2021 23:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja ik doe er sowieso ook niet aan mee, heb hier op m'n kamer sowieso niks staan, en om nou een fles naar boven mee te smokkelen is ook zo wat
Enige wat hier nog staat is een grote fles karmeliet die hier al wie weet hoe lang staat, die zal niet meer lekker zijn
Gingen er meerdere in een jaar. Zowel Keith Emerson als Robert Palmer.quote:Op maandag 27 december 2021 23:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die is ook dood hoor.
https://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Palmer_(singer)
Van mijn stemlijst zijn er ook 18/35 op de laatste dagquote:Op maandag 27 december 2021 23:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij hebt nog veel genot te gaan.
Sylvana al Kamervragen gesteld?quote:Op maandag 27 december 2021 23:42 schreef AgeEll het volgende:
Het is wel een blank feestje in t cafe
Ik hoor hem - als het goed is - ook nog in mijn eigen lijstquote:Op maandag 27 december 2021 23:41 schreef noodgang het volgende:
Waar kan ik mijn likes checken?quote:Op maandag 27 december 2021 23:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die is ook dood hoor.
Laura Palmer is ook al doodquote:Op maandag 27 december 2021 23:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die is ook dood hoor.
Heb em momenteel in mn standaard slinger spotify maar aan lijstje staan.quote:Op maandag 27 december 2021 23:41 schreef noodgang het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |