Ik vind em juist ná het minimalistische begin lekker wordenquote:Op maandag 27 december 2021 23:35 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Hoop eerlijk gezegd van niet. Vind het oprecht geen goede plaat buiten het bekende stuk
SR08, wanneer was dat toen. Dat ging pas nergens over.quote:Op maandag 27 december 2021 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tempo gaat niet al te hard eigenlijk, 22 minuten per topic is best traag
Andere weersomstandighedenquote:Op maandag 27 december 2021 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl het tempo best hoog ligt qua posts
Klopt rustig jaar dit. Logisch ook, afgelopen jaar na kerst een vrij weekend. Dat helpt enormquote:Op maandag 27 december 2021 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel een fijner tempoquote:Op maandag 27 december 2021 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit wel een lekker tempo, lees je nog eens ietsquote:Op maandag 27 december 2021 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vind het te onsamenhangend / random, maar niet op een goeie manier zoals andere artiesten waarbij dat verwijt wordt gemaakt dat wel goed kunnenquote:Op maandag 27 december 2021 23:38 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ik vind em juist ná het minimalistische begin lekker worden
Ja veel beter dit, beetje bij te houdenquote:Op maandag 27 december 2021 23:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een lekker tempo, lees je nog eens iets
En hoequote:Op maandag 27 december 2021 23:38 schreef Isorden het volgende:
[..]
En dat viel nog lelijk in het water ook toch?
Uiteindelijk goed afgelopen tochquote:Op maandag 27 december 2021 23:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En hoegodsamme wat een week was dat, maar daar praten we niet meer over
Eentje van 4 dagen?quote:Op maandag 27 december 2021 23:39 schreef ok01 het volgende:
Ik sla het van inkelen even over vanavond![]()
Ik wil na de kerstdagen even een korte break van alcohol
Broekje gaat naar beneden!quote:Op maandag 27 december 2021 23:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Echt!! Wat een genot gaat dat worden dan
Ik denk dat het meehelpt at kerst dit keer in een weekend viel waardoor mensen alsnog een zee van verplichtingen hebbenquote:Op maandag 27 december 2021 23:39 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja veel beter dit, beetje bij te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |