Zeer zekerquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:29 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Gemist, maar is deze zonder SarumanSaruvrouw?
Geld moet verdiend wordenquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:29 schreef GwaiLow het volgende:
Wel bizar korte reclame. Waar slaat het op
quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind het een horror als botoxmevrouw met laag makeup erop komt
Ik zag ook maar de helft maar ik zag in ieder geval een jonge vrouw het bed betredenquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:29 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Gemist, maar is deze zonder SarumanSaruvrouw?
Gister kwam het ook pas naar buiten tijdens de eerste partijquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:31 schreef Szura het volgende:
Reclame voor MvG
Die is dus niet CORRED
Nou nee want dat is voor morgenquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:31 schreef Doevelaer het volgende:
JAAAA CO!
Eerste nosta puntje van de dag weer binnen
Darten is geen eerlijk spel meerquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Djurmeen is te dom voor mind games
Zullen we zien dat Smiss gaat schitteren tegen Clayton en daarna weer gaat choken tegen een matige Price.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Prachtige pot gezien. Maar nou mag die gore kloteprice wel opbokken
En ik vond je nog wel zo aardigquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:35 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik hoop dat Price wereldkampioen wordt.
Ik denk dat Smiss al choked tegen Stucgodquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zullen we zien dat Smiss gaat schitteren tegen Clayton en daarna weer gaat choken tegen een matige Price.
hihiquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:36 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
En ik vond je nog wel zo aardig
Mot je weer een ban tegen je kanis aan hebbe ofwaquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:35 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik hoop dat Price wereldkampioen wordt.
Je kunt voor of tegen Price zijn, maar het zijn altijd leuke partijen om te kijken.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mot je weer een ban tegen je kanis aan hebbe ofwa
JOHN PARTEDquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat hoofd is in verhouding te klein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |