Heb jij dan ook tietjes?quote:Op maandag 27 december 2021 22:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mijn schoonvader gaat ze weer maken oliebollekes. Ik vreet er altijd zo mokerveel niet te doen
jaaaaaquote:Op maandag 27 december 2021 22:26 schreef Machielovic het volgende:
ik zet nu in op Clemens en als die dan wint [ afbeelding ]
Als je zo nodig van je geld af moet wil ik je ook wel een tikkie sturenquote:Op maandag 27 december 2021 22:26 schreef Machielovic het volgende:
ik zet nu in op Clemens en als die dan wint [ afbeelding ]
Stel je toch godverdomme eens niet aan zeg.quote:
Ga gerust slapen. Dit is wel beslist.quote:
quote:Op maandag 27 december 2021 22:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Stel je toch godverdomme eens niet aan zeg.
22:27, Tag. 22:27.quote:
Doe eens normaal joh.quote:Op maandag 27 december 2021 22:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Stel je voor dat we ook nog een matige Wade tegen VdV hadden gehadquote:
We hebben al speciaal een wedstrijd minder gehad voor hem en nog is het niet goedquote:Op maandag 27 december 2021 22:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oke momentjequote:Op maandag 27 december 2021 22:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gooi er eens een top 100 in ouwe reus.
VdV is wel unlucko. Had Wade kunnen pakken denk ik wel.quote:Op maandag 27 december 2021 22:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stel je voor dat we ook nog een matige Wade tegen VdV hadden gehad
Dat was wel ernstig diep in de nacht geworden
Bejaardenmentaliteit.quote:Op maandag 27 december 2021 22:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hebben al speciaal een wedstrijd minder gehad voor hem en nog is het niet goed
Ik zeg toch niet dat jullie ook allemaal naar bed moeten?quote:Op maandag 27 december 2021 22:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hebben al speciaal een wedstrijd minder gehad voor hem en nog is het niet goed
Moest er nog eens bijkomenquote:Op maandag 27 december 2021 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat jullie ook allemaal naar bed moeten?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |