Is voor die hilarisch cafe-gasten.quote:Op maandag 27 december 2021 22:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik herhaal wat ik eerder vanavond ook al zei: ik geloof niet dat het toeval is dat er in de avond ineens zoveel dansbare platen voorbijkomen.
Ik vind het niet kunnenquote:Op maandag 27 december 2021 22:31 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Excuseer, 'blue eyed soul' noemen ze dat in de muziekbusiness.
Nee, maar 50 plaatsen hoger of lager boeit in deze regionen ook niet zo natuurlijk.quote:Op maandag 27 december 2021 22:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik herhaal wat ik eerder vanavond ook al zei: ik geloof niet dat het toeval is dat er in de avond ineens zoveel dansbare platen voorbijkomen.
Dan zouden er 's nachts ook extra veel slow songs moeten zijn eigenlijkquote:Op maandag 27 december 2021 22:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vroeger had je tenminste nog klasse, mensen zoals Iron Maiden manquote:Op maandag 27 december 2021 22:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Is voor die hilarisch cafe-gasten.
Ecuador!!!quote:
vanochtend vroeg hoorde ik er veel van jaquote:Op maandag 27 december 2021 22:32 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dan zouden er 's nachts ook extra veel slow songs moeten zijn eigenlijk
Precies!quote:Op maandag 27 december 2021 22:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Vroeger had je tenminste nog klasse, mensen zoals Iron Maiden man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |