Dirkgodquote:Op maandag 27 december 2021 22:13 schreef LordVoldermort het volgende:
Man hoeveel levens heeft Price? Die gaat echt anaal worden genomen door Clayton.
Price gepakt door een ander schaap?quote:Op maandag 27 december 2021 22:13 schreef LordVoldermort het volgende:
Man hoeveel levens heeft Price? Die gaat echt anaal worden genomen door Clayton.
Denk niet dat ze random dan 500K gaan geven, dat zou nogal raar zijn.quote:Op maandag 27 december 2021 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Walkover. "Hier, beker, en nou oprotten."
Ach, in het ergste geval krijg je corona. Als je gewoon je prikkie hebt gehaald ga je daar ook niet dood aan (en zo niet eigen schuld)quote:Op maandag 27 december 2021 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bij mij vragen ze ieder zelftest, dikke prima, maar wel 20-25 man gok ik dat is wel beetje minder maar oke
Ik moet nog een DM krijgen van FOK. Dan wordt het gevierd op het serverpark o.a. nieuwe hardware bekijken van het gedoneerde geld en wat vuurwerk afsteken.quote:Op maandag 27 december 2021 22:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Oud en nieuw vieren met mijn ouders.
Dat is een jaar of 15 terug denk ik.
Kankerveel vuurwerk afsteken.quote:Op maandag 27 december 2021 22:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ze in Roombeek doen
Nee dat zal het probleem niet worden. Eerder dat er daarna vakantie op programma staat en mocht er test nodig zijn wil ik niet de sjaak zijnquote:Op maandag 27 december 2021 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ach, in het ergste geval krijg je corona. Als je gewoon je prikkie hebt gehaald ga je daar ook niet dood aan (en zo niet eigen schuld)
Mss de helft, net als in Spa.quote:Op maandag 27 december 2021 22:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk niet dat ze random dan 500K gaan geven, dat zou nogal raar zijn.
Dat valt reuze meequote:Op maandag 27 december 2021 22:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ze in Roombeek doen
ik ben niet tegenquote:Op maandag 27 december 2021 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wordt snelle 4-0 dit vrees ik
helenehendriks.jpg @Zipportalquote:Op maandag 27 december 2021 22:14 schreef Poepz0r het volgende:
Clemens laat je teringpink eens amputeren man. Walgelijke stijl.
2-0 Claytonquote:Op maandag 27 december 2021 22:14 schreef Tagliano het volgende:
Dit zijn van die potten dat ik eigenlijk niet kijk en via het topic wel meekrijg wat er gebeurt
Zit er precies hetzelfde in. Ik vind dit echt totaal geen interessante pot.quote:Op maandag 27 december 2021 22:14 schreef Tagliano het volgende:
Dit zijn van die potten dat ik eigenlijk niet kijk en via het topic wel meekrijg wat er gebeurt
Ja voor mij ook een tijdje.quote:Op maandag 27 december 2021 22:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Oud en nieuw vieren met mijn ouders.
Dat is een jaar of 15 terug denk ik.
Morgen wordt ook totaal niet interezant. Misschien Cullen v Kleermaker.quote:Op maandag 27 december 2021 22:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Zit er precies hetzelfde in. Ik vind dit echt totaal geen interessante pot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |