Gewoon wij tweetjes is zat tochquote:Op maandag 27 december 2021 22:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wordt wel druk als @:Tagliano er ook al is.
Verstandige keuze, lijkt me.quote:Op maandag 27 december 2021 22:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die pak ik doorgaans niet op kantoor inderdaad
Je bent welkom in dit warme badquote:Op maandag 27 december 2021 22:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Degene die ons oud en nieuw feest zouden hosten hebben vandaag gecanceld omdat ze bang zijn voor corona
Kom je lekker op tijd mee dan, godverdomme zeg
Daarbuiten wel?quote:Op maandag 27 december 2021 22:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die pak ik doorgaans niet op kantoor inderdaad
Die van mij gecanceld omdat er een corona heeft. Godverdomme.quote:Op maandag 27 december 2021 22:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Degene die ons oud en nieuw feest zouden hosten hebben vandaag gecanceld omdat ze bang zijn voor corona
@de_boswachter is een zeer ervaren POMPER.quote:Op maandag 27 december 2021 22:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wordt wel druk als @:Tagliano er ook al is.
Bij mij vragen ze ieder zelftest, dikke prima, maar wel 20-25 man gok ik dat is wel beetje minder maar okequote:Op maandag 27 december 2021 22:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
FOK!ken met Oud en Nieuwquote:
Ja, en in de tokkiewijk dus debiel veel vuurwerk wel.quote:Op maandag 27 december 2021 22:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Enschede toch?![]()
Lekker hoor. Het lijkt me heerlijk om een keer met een groep vrienden in de middle of nowhere oud en nieuw te vieren.
Verstandige mensen. Vier het gewoon op Fok.quote:Op maandag 27 december 2021 22:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heet bowa Dirk?quote:Op maandag 27 december 2021 22:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
@:de_boswachter is een zeer ervaren POMPER.
Lame excusequote:Op maandag 27 december 2021 22:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zit dan vermoedelijk gezellig op de bank bij de ouders met bier en snacksquote:
Dit is correct.quote:Op maandag 27 december 2021 22:10 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Pathmos toch? Dat is met oud-en-nieuw waarschijnlijk erger dan Stalingrad.
Ik deed een vriendelijke let-down. Maar daar kwam mijn post wel op neer ja.quote:
Kinderhand is snel gevuld gr Marcoquote:Op maandag 27 december 2021 22:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zit dan vermoedelijk gezellig op de bank bij de ouders met bier en snacks
Meer hoef ik niet
Vier het al een paar jaar bij dezelfde mensen and it doesn't verveel.quote:Op maandag 27 december 2021 22:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Meer hoef ik niet
Jottem!quote:27-12-2021 @ 22:12:39
Poepz0r heeft een van jouw posts geliked in "Darts / 2022 PDC World Darts Championship #114 CORRED"
Oud en nieuw vieren met mijn ouders.quote:Op maandag 27 december 2021 22:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Meer hoef ik niet
Lege zaal en spelen maar.quote:Op maandag 27 december 2021 22:12 schreef Poepz0r het volgende:
Wat zou er trouwens gebeuren als 1 van de 2 finalisten CORRED is? Stellen ze de finale dan uit?
Jij weet al dat hij voorbij Smit gaat?quote:Op maandag 27 december 2021 22:13 schreef LordVoldermort het volgende:
Man hoeveel levens heeft Price? Die gaat echt anaal worden genomen door Clayton.
Walkover. "Hier, beker, en nou oprotten."quote:Op maandag 27 december 2021 22:12 schreef Poepz0r het volgende:
Wat zou er trouwens gebeuren als 1 van de 2 finalisten CORRED is? Stellen ze de finale dan uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |