Dat vind ik op zich nog geen ontzettend gemis gezien wat die tot nu toe presterenquote:Op maandag 27 december 2021 22:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De andere zal wel De Sousa/Soutar v Aspinall/Rydz zijn.
Want MVG, Gando en Wright kunnen onmogelijk in de middag worden gezet.
Niemand koopt het, dus pluggen ze de hele tijd hetzelfde stel setjesquote:Op maandag 27 december 2021 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze hebben vaker die setjes geplugd dan dat er überhaupt setjes zijn
Binnen. Goed half uur rijden maar wel in the middle of fucking nowhere. Geen carbid-vereniging als buren. I checked.quote:
Geen like gezien.quote:Op maandag 27 december 2021 22:06 schreef Tagliano het volgende:
Hee een like van @:poepz0r van 4 topics geleden
Erg leuk dat hij dat nog even terugleest
Bie Drizzt in de wiek.quote:Op maandag 27 december 2021 22:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Binnen. Goed half uur rijden maar wel in the middle of fucking nowhere. Geen carbid-vereniging als buren. I checked.
Vuurwerkvrij hoeft ook niet, er mag best wat knallen in de verte. Maar je weet waar ik woon, toch?
Lonaa en Tagliano, stel van DRTquote:
Bij het snel scannen van de tekst leek er creampie te staan. Dat vond ik gek.quote:
4 dagen in je eigen swingershut is wel GENOT. @de_boswachter graag uitnodigen.quote:Op maandag 27 december 2021 22:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Binnen. Goed half uur rijden maar wel in the middle of fucking nowhere. Geen carbid-vereniging als buren. I checked.
Vuurwerkvrij hoeft ook niet, er mag best wat knallen in de verte. Maar je weet waar ik woon, toch?
Daar heeft helemaal niemand zin inquote:Op maandag 27 december 2021 22:08 schreef El-Stinho het volgende:
Helemaal geen zin in Lennon morgen.
quote:Op maandag 27 december 2021 22:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Likes van poepie moet je verdienen
quote:Like Alert
27-12-2021 @ 22:08:55
Poepz0r heeft een van jouw posts geliked in "Darts / 2022 PDC World Darts Championship #114 CORRED"
@generationalpha vindt dat Huybrechts dit moet meenemen naar de volgende wedstrijd.quote:Op maandag 27 december 2021 22:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Stukje expected legs @:gurneyisbestoke
Enschede toch?quote:Op maandag 27 december 2021 22:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die pak ik doorgaans niet op kantoor inderdaadquote:Op maandag 27 december 2021 22:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Bij het snel scannen van de tekst leek er creampie te staan. Dat vond ik gek.
Pathmos toch? Dat is met oud-en-nieuw waarschijnlijk erger dan Stalingrad.quote:Op maandag 27 december 2021 22:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Indien ruim begrip, ja.quote:
Aspinall - Rydz gaat een heel leuk potje worden. Denk eigenlijk dat Asp voor de bijl gaat.quote:Op maandag 27 december 2021 22:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De andere zal wel De Sousa/Soutar v Aspinall/Rydz zijn.
Want MVG, Gando en Wright kunnen onmogelijk in de middag worden gezet.
Hopelijk is Chapman op de afspraakquote:Op maandag 27 december 2021 22:10 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Daar heeft helemaal niemand zin in
Voorspel hier met welk dubbelpercentage onder de 20 procent Lennon gaat eindigen! @Mani89quote:Op maandag 27 december 2021 22:10 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Daar heeft helemaal niemand zin in
Asp is al jaar matig dus dat zou zomaar kunnen ouwe reus.quote:Op maandag 27 december 2021 22:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Aspinall - Rydz gaat een heel leuk potje worden. Denk eigenlijk dat Asp voor de bijl gaat.
Wordt wel druk als @Tagliano er ook al is.quote:Op maandag 27 december 2021 22:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
4 dagen in je eigen swingershut is wel GENOT. @:de_boswachter graag uitnodigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |