SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dat is ook zo, maar dat gaat heel erg langzaam natuurlijk. Heel ver in de toekomst is alles zo ver uitgerekt, dat het zichtbare heelal alleen nog uit ons sterrenstelsel bestaat.quote:Op maandag 27 december 2021 21:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja zo stelde ik het me ook voor, als die ballon. Maar dan zouden de sterrenbeelden die je 's nachts ziet ook steeds verder opgerekt worden zeg maar, want er onstaat steeds meer ruimte tussen alles.
Het is niet zo dat de ruimte stilstaat en dat er objecten zoals ons zonnestelsel doorheen bewegen. Beweging wordt altijd gemeten ten opzichte van iets anders. Of je ook door de ruimte zou moeten reizen als je gaat tijdreizen, weet ik niet. Dat zal wel afhangen van hoe dat tijdreizen dan werkt.quote:Op maandag 27 december 2021 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar ons zonnestelsel beweegt, zo lees ik nu, met 83.600 kilometer per uur door de ruimte. Als je een uur terug in de tijd zou reizen, zou je dan theoretisch ook 83.600km terug moeten reizen om op dezelfde plek op aarde uit te komen?
De nieuwste theorie is dat het uitzetten nog accelereert, dacht ik!quote:Op maandag 27 december 2021 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
Nieuwe theorie is trouwens dat ons heelal langzaam implodeert in plaats van uitzet.
een hijgende computerstem?quote:Op maandag 27 december 2021 21:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoor ik dan een hijgend antwoord op m'n vraag?
Een uitleg met allemaal huehue-elementen, ben ik bang.quote:Op maandag 27 december 2021 21:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoor ik dan een hijgend antwoord op m'n vraag?
neem eens een verrekijker mee de bergen in op een onbewolkte avondquote:Op maandag 27 december 2021 21:41 schreef kwiwi het volgende:
Doet me ook ineens weer denken aan de avonden dat we met de telescoop thuis in de weer waren, super tof was dat
een of andere wolk die ook heel snel explodeertquote:Op maandag 27 december 2021 21:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Een uitleg met allemaal huehue-elementen, ben ik bang.
Huehue?quote:Op maandag 27 december 2021 21:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een of andere wolk die ook heel snel explodeert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor want je kunt wrijven wat je wilt maar op nat hout ga je geen vuur maken met een vuurboog.quote:Op maandag 27 december 2021 21:43 schreef liesje1979 het volgende:
Wil een keer kijken of ik vuur kan maken met een vuurboog, dus vanmiddag naar een stukje bos gegaan om hout te zoeken voor het plankje. Eigenlijk voelt het een beetje als valsspelen maar dat ligt nu naast de kachel te drogen. In een afgesloten bak met keukenrol want pissebedden.
ff uurtje op 180 graden in je oven mikkenquote:Op maandag 27 december 2021 21:43 schreef liesje1979 het volgende:
Wil een keer kijken of ik vuur kan maken met een vuurboog, dus vanmiddag naar een stukje bos gegaan om hout te zoeken voor het plankje. Eigenlijk voelt het een beetje als valsspelen maar dat ligt nu naast de kachel te drogen. In een afgesloten bak met keukenrol want pissebedden.
Vreetboei beste boeiquote:
Ja alleen in een echte survivalsituatie heb je natuurlijk geen kachel om het te drogen, Maar dan zou je het ergens neer moeten leggen en ondertussen verhongeren of op je lichaam moeten drogen ofzo?quote:Op maandag 27 december 2021 21:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee hoor want je kunt wrijven wat je wilt maar op nat hout ga je geen vuur maken met een vuurboog.
Geroosterde pissebedden.quote:Op maandag 27 december 2021 21:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ff uurtje op 180 graden in je oven mikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |