Ja maar ZIEN ze ook dat de topic eigenlijk dicht is? Andere kleur postjes? Rode waarschuwingspopupje? Welke mod kunnen we dit vragen en geeft vrij snel antwoord?quote:Op maandag 27 december 2021 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, ze kunnen in een gesloten forum blijven posten.
Voor zover ik weet krijgen ze geen melding oid.quote:Op maandag 27 december 2021 21:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja maar ZIEN ze ook dat de topic eigenlijk dicht is? Andere kleur postjes? Rode waarschuwingspopupje? Welke mod kunnen we dit vragen en geeft vrij snel antwoord?
@dud0rquote:Op maandag 27 december 2021 21:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja maar ZIEN ze ook dat de topic eigenlijk dicht is? Andere kleur postjes? Rode waarschuwingspopupje? Welke mod kunnen we dit vragen en geeft vrij snel antwoord?
ik krijg heel erg hasselbaink vibes van dat mentionen constantquote:
quote:Op maandag 27 december 2021 21:34 schreef engine het volgende:
[..]
ik krijg heel erg hasselbaink vibes van dat mentionen constant
Wie?quote:Op maandag 27 december 2021 21:34 schreef engine het volgende:
[..]
ik krijg heel erg hasselbaink vibes van dat mentionen constant
Waar hebben we het overquote:
Nou....quote:Op maandag 27 december 2021 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
daar wil ik echt niet op lijken![]()
![]()
quote:Op maandag 27 december 2021 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
daar wil ik echt niet op lijken![]()
![]()
Hoe zie jij dat een topic voorbij de 301 postjes is? Andere kleur postjes? Melding? Iets? Of moet je dan op de postnummers letten?quote:
Krijgen mods een melding als een topic vol zit of gesloten is?quote:
quote:
Idd al een tijd niet meer gezien.quote:
Zelfs dat nietquote:
Moeten we eigenlijk in de OP zetten.quote:Op maandag 27 december 2021 21:38 schreef ToT het volgende:
Ow aan de TT te zien heeft dit geholpen?
[ afbeelding ]
Zelfde melding die jullie hebben over hoeveel posts een topic gesloten is. Alleen bij mij telt die verder dan 0quote:Op maandag 27 december 2021 21:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoe zie jij dat een topic voorbij de 301 postjes is? Andere kleur postjes? Melding? Iets? Of moet je dan op de postnummers letten?
Ik ben hartstikke duidelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |