quote:Op maandag 27 december 2021 21:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Deze vrouw is langzamer dan jij![]()
![]()
Omdat ik op mijn mobiel zitquote:Op maandag 27 december 2021 21:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Deze vrouw is langzamer dan jij![]()
![]()
Verstandig, ik weet hoe groot vrouwenkonten gemiddeld zijnquote:Op maandag 27 december 2021 21:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Omdat ik op mijn mobiel zit![]()
En nee niet met mijn kont
quote:Op maandag 27 december 2021 21:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Verstandig, ik weet hoe groot vrouwenkonten gemiddeld zijn
Foto! Mag ook in DMquote:Op maandag 27 december 2021 21:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]![]()
Heb een bescheiden kontje hoor
was al klaarquote:Op maandag 27 december 2021 21:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zegt diegene die ik heb geDMt of ze een nieuwe wilt openen.
ftfyquote:Op maandag 27 december 2021 21:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zegt diegene die ik heb geDMt of ze een nieuwe wil openen.
Dit heb je pasgeleden ook verteld toch? Of heb ik nou een dejavu?quote:Op maandag 27 december 2021 21:21 schreef engine het volgende:
M'n manager stuurde laatst een mailtje rond naar iedereen om aan te kondigen dat het team waar ik in werk een nieuwe naam krijgt en dus ook nieuwe afkorting. Vanaf 1 januari werk ik bij de SS
Leuke afkorting welquote:Op maandag 27 december 2021 21:21 schreef engine het volgende:
M'n manager stuurde laatst een mailtje rond naar iedereen om aan te kondigen dat het team waar ik in werk een nieuwe naam krijgt en dus ook nieuwe afkorting. Vanaf 1 januari werk ik bij de SS
oh dat kan zijnquote:Op maandag 27 december 2021 21:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dit heb je pasgeleden ook verteld toch? Of heb ik nou een dejavu?
ik kende het ook!quote:Op maandag 27 december 2021 21:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dit heb je pasgeleden ook verteld toch? Of heb ik nou een dejavu?
Mijn kont is een beetje camera schuwquote:
Nee nee was geen commentaar. Kwam me gewoon ff bekend voor.quote:Op maandag 27 december 2021 21:23 schreef engine het volgende:
[..]
oh dat kan zijnHet ging over SS dus moest daar aan denken. Ik houd geen lijstjes bij van wat ik vertel in welke SC
quote:Op maandag 27 december 2021 21:21 schreef engine het volgende:
Erg jammer.quote:Op maandag 27 december 2021 21:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mijn kont is een beetje camera schuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |