Ik heb er nog geen last van gehadquote:
Dodenboni ijlen tegenwoordig vaak een aantal jaar na. En soms zijn ze inderdaad permanent, lijkt bij Linkin Park ook zo te zijn (wat ik beslist niet erg vind)quote:Op maandag 27 december 2021 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was er ook jaren bijna uit, redelijk permanente dodenbonus voor Roxette.
Ik denk dat ik hem even op...
It must have been lovequote:
Spirited away staat op netflix, kijk maar.quote:Op maandag 27 december 2021 20:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
Ken alleen de Maserati Ghibli.
Ligt aan jou. Dit was post 283.quote:Op maandag 27 december 2021 20:51 schreef essnhills het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of zitten we al een tijdje over post 300 heen in dit topic?
Die van jou was #283quote:Op maandag 27 december 2021 20:51 schreef essnhills het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of zitten we al een tijdje over post 300 heen in dit topic?
Ligt aan jouquote:Op maandag 27 december 2021 20:51 schreef essnhills het volgende:
283...quote:Op maandag 27 december 2021 20:51 schreef essnhills het volgende:
Roxette was ook nogal in de vergetelheid geraakt. Terwijl ze best populair waren en leuke dingen hebben gemaakt.quote:Op maandag 27 december 2021 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was er ook jaren bijna uit, redelijk permanente dodenbonus voor Roxette.
Ik denk dat ik hem even op...
Ik zie nummer 283 voor dezequote:Op maandag 27 december 2021 20:51 schreef essnhills het volgende:
It must have been witlof?quote:Op maandag 27 december 2021 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
It must have been
[ afbeelding ]
Wel een beetje SkyRadioquote:Op maandag 27 december 2021 20:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Roxette was ook nogal in de vergetelheid geraakt. Terwijl ze best populair waren en leuke dingen hebben gemaakt.
Oh, bij mij zegt hij dat dit post #450 isquote:Op maandag 27 december 2021 20:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ligt aan jou. Dit was post 283.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Bowie, Prince en Sjors niet te vergeten.quote:Op maandag 27 december 2021 20:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dodenboni ijlen tegenwoordig vaak een aantal jaar na. En soms zijn ze inderdaad permanent, lijkt bij Linkin Park ook zo te zijn (wat ik beslist niet erg vind)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |