Daar prik je zo doorheenquote:Op maandag 27 december 2021 20:30 schreef Wertha het volgende:
[..]
Vies arrogante uitstraling overigens.
Ik wilde al beginnen aan "weet je wie" maar dit is te makkelijkquote:Op maandag 27 december 2021 20:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Wordt wel een beetje een tweefrontenstrijd zo.
Dat weet niemandquote:Op maandag 27 december 2021 20:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bohhh lekkere vrouw hoor
Geen idee waar ze voor traint overigens
Puck zou ik graag prikken jaquote:Op maandag 27 december 2021 20:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar prik je zo doorheen
[ afbeelding ]
Want Kim is inderdaad het toonbeeld van sympathiequote:Op maandag 27 december 2021 20:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat een arrogante mongool is Price
Komt vast nog wel een goede mogelijkheid voor vanavond.quote:Op maandag 27 december 2021 20:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik wilde al beginnen aan "weet je wie" maar dit is te makkelijk
Laatste keer dat ze een wedstrijd uit heeft gereden is meer dan 2,5 jaar geleden.quote:Op maandag 27 december 2021 20:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar prik je zo doorheen
[ afbeelding ]
Et tu?quote:Op maandag 27 december 2021 20:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik wilde al beginnen aan "weet je wie" maar dit is te makkelijk
Ik heb ze ook allebei gemist dit jaarquote:Op maandag 27 december 2021 20:31 schreef Lonaa het volgende:
9-darter zou best leuk zijn ja. Maar zal wel niet want @:fetX en ik zijn er.
Had je beter moeten gooien hequote:Op maandag 27 december 2021 20:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Neen, zoals verwacht gaat Price dit winnen
Wij Belgen hebben jammer genoeg weer eens gefaald op dit toernooi
Niet alleen dit toernooi.quote:Op maandag 27 december 2021 20:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Neen, zoals verwacht gaat Price dit winnen
Wij Belgen hebben jammer genoeg weer eens gefaald op dit toernooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |