Te warm bad, tikje benauwdquote:Op maandag 27 december 2021 20:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik moet plots hele tijd hoesten
quote:Op maandag 27 december 2021 20:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die heeft positief getest.Scorpion_17SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Marco Meijer opeens als callerquote:Op maandag 27 december 2021 20:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het zou stiekem toch wel leuk zijn als al die callers straks corred zijn
Wij volgen hypetrains en anders nietsquote:Op maandag 27 december 2021 20:27 schreef Wertha het volgende:
De trein die wij volgen is een Stadler Shuttle die bekend staat om zijn markante zijruiten in trapezevorm.
Stukje Rail Away genot.
Ja nee dank jequote:Op maandag 27 december 2021 20:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Marco Meijer opeens als caller
Het post kanon is op vakantie.quote:Op maandag 27 december 2021 20:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat maakt geen zak uit als er wordt gemod in gesloten topics
Het liefst nog die gare caller waar we het laatst over haddenquote:Op maandag 27 december 2021 20:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Marco Meijer opeens als caller
One hundred and foowwwTYYYYYYYquote:Op maandag 27 december 2021 20:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het liefst nog die gare caller waar we het laatst over hadden
Even zoeken
Ja, fair enoughquote:
Alleen momenteel? Meevaller..quote:Op maandag 27 december 2021 20:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik kan hem COR aanbevelen, daar is het bad momenteel ijskoud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |