That;s what she saidquote:Op maandag 27 december 2021 18:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Is in alles zo, persoonlijke relaties, jezelf, verwachtingen, teleurstellingen. Het leven is niet standaard makkelijker als je ouder wordt. Maar goed..nu gaan we wel diep
Phil is een strijder, z’n vrouw maakt sochtens een ontbijtje aan de eettafel want zij weet hetquote:
Ik denk dat hij 2026 bedoeldequote:Op maandag 27 december 2021 18:52 schreef Isorden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze tweet is inmiddels ook lichtelijk achterhaald
Maak er maar 2023 van op z'n minstquote:Op maandag 27 december 2021 18:52 schreef Isorden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze tweet is inmiddels ook lichtelijk achterhaald
Lekker verfrissende zomerregenquote:
Hij gaat een soort Doornroosje worden zoquote:Op maandag 27 december 2021 18:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Maak er maar 2023 van op z'n minst
Welke pdf?quote:Op maandag 27 december 2021 18:54 schreef Isorden het volgende:
Nog 2 uur te gaan... dan zitten we al op pagina 4 van de PDF
Heel Philquote:
quote:Op maandag 27 december 2021 18:53 schreef alopio het volgende:
[..]
Phil is een strijder, z’n vrouw maakt sochtens een ontbijtje aan de eettafel want zij weet het
Phil nu:quote:Collins trouwde met zijn derde vrouw Orianne Cevey in 1999 en ze kregen twee zonen. Ze kochten een huis in Begnins, Zwitserland, met uitzicht op het meer van Genève. Op 16 maart 2006 kondigden zij hun echtscheiding aan en scheidden officieel op 17 augustus 2008. In 2016 werd bekend dat Collins en zijn laatste (ex-)vrouw terug bij elkaar zijn.
In oktober 2020 diende Collins een uitzettingsbevel in tegen Cevey nadat ze in augustus in het geheim met een andere man was getrouwd. Collins verkocht zijn huis in Miami in 2021 voor $ 39 miljoen.
Mopperkont's Mopedquote:Op maandag 27 december 2021 18:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
Regen? Ik wil zon, kan de motor uit de stalling
Hier gaat iets misquote:Op maandag 27 december 2021 18:55 schreef Isorden het volgende:
I WISH IT WOULD DOWN ON[ afbeelding ]
2 jaar geleden had ik die grap met Mie in the corner gedaan bij mijn vader.quote:Op maandag 27 december 2021 18:55 schreef Isorden het volgende:
I WISH IT WOULD RAIN DOWN ON[ afbeelding ]
Staat Hello er ook in van Lionel?quote:Op maandag 27 december 2021 18:55 schreef Isorden het volgende:
I WISH IT WOULD RAIN DOWN ON[ afbeelding ]
Ja ik herinner me dat je dat verteldequote:Op maandag 27 december 2021 18:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
2 jaar geleden had ik die grap met Mie in the corner gedaan bij mijn vader.
Was erg succesvol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |