SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Ja eh, dat gaat hem niet worden he? Ik ga niet eerst zien wat ik eet en dan alsnog na klaarmaken opeten. Dat gaat mij niet lukken.quote:
je wilde het beestje nog uit elkaar trekken ookquote:Op maandag 27 december 2021 17:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja eh, dat gaat hem niet worden he? Ik ga niet eerst zien wat ik eet en dan alsnog na klaarmaken opeten. Dat gaat mij niet lukken.
quote:
Dat is een heel ander iets.quote:Op maandag 27 december 2021 17:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je wilde het beestje nog uit elkaar trekken ook
Zeker niet als je door een slotje gaat postenquote:
Gewoon zo BAM!!!! een mes in ze oog steke zodat hij langzaam doodbloeit.quote:Op maandag 27 december 2021 17:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja eh, dat gaat hem niet worden he? Ik ga niet eerst zien wat ik eet en dan alsnog na klaarmaken opeten. Dat gaat mij niet lukken.
quote:Op maandag 27 december 2021 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon zo BAM!!!! een mes in ze oog steke zodat hij langzaam doodbloeit.
het corpsquote:Op maandag 27 december 2021 17:15 schreef datismijnmening het volgende:
Bij het corps hadden ze ook altijd snerpende hertjes
Laat ik aan jou over. Maar als ik iemand in elkaa moet beuken dan wil ik de klus welquote:Op maandag 27 december 2021 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon zo BAM!!!! een mes in ze oog steke zodat hij langzaam doodbloeit.
ik heb altijd wel een voorkeur voor 'laat' etenquote:Op maandag 27 december 2021 17:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik was al wat verbaasd toen je zei dat je het hert in stukjes ging snijden en dat het nog een stoof moest worden.Maar op zich is laat eten ook wel lekker.
quote:Op maandag 27 december 2021 17:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker niet als je door een slotje gaat posten
Ik kan jou ook gewoon notes geven hoorquote:
eet je bij citizen?quote:Op maandag 27 december 2021 17:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Sorry @ topic titel maar ik eet weer hertenbiefstuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |