Ik zie juist Verbij liever gaan omdat je dan de kansen op valse starts, valpartijen en dubbele buitenbochten tot een minimum beperkt.quote:Op maandag 27 december 2021 17:55 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Verbij is te veel een top-5 schaatser. Mulder, Otterspeer en Scheperkamp zijn meer van de uitschieters. Die zie ik persoonlijk liever gaan, ook omdat het maar een rit is. Verbij is meer constante wk sprint rijder.
Neequote:Op maandag 27 december 2021 17:57 schreef Pino112 het volgende:
Is er een tussentijdse dweil bij de 3km?
Jorien Voorhuis is onderwegquote:Op maandag 27 december 2021 17:57 schreef Pino112 het volgende:
Is er een tussentijdse dweil bij de 3km?
Zullen we de aanwijsplek lekker reserveren voor calamiteiten en niet voor structurele tekortkomingen? Dat is gewoon onderdeel van het spel.quote:
Kai moet weer eens 9,6 gaan openen. Op de 1000 heeft hij vaak de beste eerste ronde, daar moet echt veel mogelijk zijn.quote:Op maandag 27 december 2021 17:55 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Verbij is te veel een top-5 schaatser. Mulder, Otterspeer en ntab zijn meer van de uitschieters. Die zie ik persoonlijk liever gaan, ook omdat het maar een rit is. Verbij is meer constante wk sprint rijder.
Dat klopt, maar Verbij gaat zeker op de 500m geen uitschieter maken. Die heb je zeker nodig om een medaille te pakken. Bij Ntab en Hein is het alles of niks; op de OS heb je meer aan dat soort schaatsers.quote:Op maandag 27 december 2021 17:56 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik zie juist Verbij liever gaan omdat je dan de kansen op valse starts, valpartijen en dubbele buitenbochten tot een minimum beperkt.
Eensquote:Op maandag 27 december 2021 18:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zullen we de aanwijsplek lekker reserveren voor calamiteiten en niet voor structurele tekortkomingen? Dat is gewoon onderdeel van het spel.
Want? Al plek 2 op 1000.quote:Op maandag 27 december 2021 18:02 schreef -XOR- het volgende:
Noodgedwongen kamikaze van Antoinette incoming.
Bij Beune. Zou dokkenquote:Op maandag 27 december 2021 18:03 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Joy Beune moet lekker stoppen met schaatsen en beginnen met OnlyFans. Subtopper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |