Ik ook, komt ook omdat de helft er sowieso niet in staatquote:Op maandag 27 december 2021 14:46 schreef LTVDK het volgende:
Zit eens even naar mijn stemlijst te kijken, heb er nog steeds pas 1 gehad
Daarom heb ik op The Pretender gestemd, eigenlijk de enige leuke van zequote:Op maandag 27 december 2021 14:47 schreef laxus13 het volgende:
Dit is nou niet bepaald the best of FF
Niet fucken met Everlong.quote:Op maandag 27 december 2021 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom heb ik op The Pretender gestemd, eigenlijk de enige leuke van ze
Die vind ik ook maar matigquote:Op maandag 27 december 2021 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Enige leuke vind ik learn to fly van ze, rest vind ik echt helemaal nietsquote:Op maandag 27 december 2021 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij zijn er maar 9 er niet in gekomenquote:Op maandag 27 december 2021 14:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ook, komt ook omdat de helft er sowieso niet in staatIk stem op te obscure shit.
- hier had een gifje van een verbaasde Grohl moeten staan -quote:Op maandag 27 december 2021 14:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Enige leuke vind ik learn to fly van ze, rest vind ik echt helemaal niets
Op The Pretender kun je zo lekker meeschreeuwenquote:Op maandag 27 december 2021 14:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Enige leuke vind ik learn to fly van ze, rest vind ik echt helemaal niets
@essnhillsquote:Op maandag 27 december 2021 14:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Is essngodin eigenlijk al een keer opgedoken?
Reddingsstemmen uitbrengen geeft ook meer voldoening sws!quote:Op maandag 27 december 2021 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb denk ik al mijn stemnummers al weer gehad, misschien nog 1 verdwaalde gek
Dat was bijzonderder. Als instrumentalisten waren zowel Cobain, Novoselic en Grohl toen natuurlijk niet geweldig.quote:
Ik was echt diep teleurgesteld dat Alane geen comeback heeft gemaakt. Geen dodenbonusquote:Op maandag 27 december 2021 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij zijn er maar 9 er niet in gekomenAl zaten daar wel een paar platen die er toch regelmatig in hebben gestaan
Volgens mij nietquote:Op maandag 27 december 2021 14:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Is essngodin eigenlijk al een keer opgedoken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |