De breiende Yoko > Claudia de Breijquote:Op maandag 27 december 2021 15:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee. Je kan me geen enkel nummer noemen, zelfs geen rapnummer, wat slechter is dan Claudia.
Google op eigen risicoquote:Op maandag 27 december 2021 15:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zegt me (gelukkig schijnbaar) niks.
Nee. Ik neem je waarschuwing serieus.quote:
Coldplay an sich is al overbodigquote:Op maandag 27 december 2021 15:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waar ik daarstraks thank God its christmas zei bedoelde ik chrisymas lights. Volledig overbodig zeker na 26 december
Nee hoor, zeker niet kansloos voor de nr.1 positie in mijn lijst met slechtste nummers allertijdenquote:
Die verdient absoluut een Flappie achtige choke jaquote:Op maandag 27 december 2021 15:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waar ik daarstraks thank God its christmas zei bedoelde ik chrisymas lights. Volledig overbodig zeker na 26 december
Is dat de zoon van Rob Hoeke?quote:Op maandag 27 december 2021 15:10 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb Ruben Hoeke wel op zien treden met zijn gitaar met BB King-handtekening.
Komt wel dichtbij zo.
Jazeker.quote:
Noemt hij die ook Lucille?quote:Op maandag 27 december 2021 15:10 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb Ruben Hoeke wel op zien treden met zijn gitaar met BB King-handtekening.
Komt wel dichtbij zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |