Als alles ertussenin ook gitarengenot isquote:Op maandag 27 december 2021 14:59 schreef Zorro het volgende:
Beginnen met BB King en eindigen met Steve Ray Vaughan
Wat een gitarengenot
En Danny Vera vorig jaar op 1 ...quote:Op maandag 27 december 2021 15:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Claudia de Breij stond ooit in de top10.
Moet ik nog meer zeggen?
Oja, ik moet even inschakelen snel op veldrijdenquote:Op maandag 27 december 2021 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sinds ik darten heb opgezet, gaat het erg lekker met Van Duijvenbode.
Alsnog beter dan de boer dat is de keerlquote:Op maandag 27 december 2021 15:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Claudia de Breij stond ooit in de top10.
Moet ik nog meer zeggen?
Roberta Flack stemgenot komt ook al diep in de komende nachtquote:Op maandag 27 december 2021 14:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Welke idioot heeft het bedacht om een stemplaat van mij in de nacht te zetten?
Echte sportquote:Op maandag 27 december 2021 15:00 schreef skysherrif het Evolgende:
[..]
Oja, ik moet even inschakelen snel op veldrijden
Oja, +4 zetels VVD!quote:Op maandag 27 december 2021 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fraude met een bonus, zoiets verwacht je toch ook niet.
Nee. Je kan me geen enkel nummer noemen, zelfs geen rapnummer, wat slechter is dan Claudia.quote:Op maandag 27 december 2021 15:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Alsnog beter dan de boer dat is de keerl![]()
![]()
Welk uurtje zit Question?quote:Op maandag 27 december 2021 15:02 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Roberta Flack stemgenot komt ook al diep in de komende nacht
Edit: Oh nee, dat was afgelopen nacht zelfs
Ik ga er eens goed voor zitten.quote:Op maandag 27 december 2021 14:59 schreef DecoAoreste het volgende:
Verschillende mensen gaan straks positief verrast worden door Editors.
Butterfly Kissesquote:Op maandag 27 december 2021 15:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee. Je kan me geen enkel nummer noemen, zelfs geen rapnummer, wat slechter is dan Claudia.
Tussen 1.00 en 2.00 dus valt meequote:
Dan pakken we die wellicht nog wel mee.quote:Op maandag 27 december 2021 15:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Tussen 1.00 en 2.00 dus valt mee
Ik weet oprecht niet wat ik erger vind.quote:Op maandag 27 december 2021 15:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Alsnog beter dan de boer dat is de keerl![]()
![]()
Zegt me (gelukkig schijnbaar) niks.quote:
Zij is even nep als dat nummer van haar ja.quote:Op maandag 27 december 2021 15:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zegt me (gelukkig schijnbaar) niks.
Nou heb ik Claudia ook nog nooit gehoord, maar het feit dat zij het is is al voldoende.
Man wat heb ik een hekel aan dat mens...
Ook Tell Him van Babs en Celine niet?quote:Op maandag 27 december 2021 15:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee. Je kan me geen enkel nummer noemen, zelfs geen rapnummer, wat slechter is dan Claudia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |