Verbaast me echt dat jij dit zegtquote:Op maandag 27 december 2021 12:49 schreef Poppejans het volgende:
Orgelmuziek erdoorheen is wel leuk, maar dat was het dan ook. Wat een draak van een plaat
Pff..quote:
SPOILER!quote:
Oh zeker wel, alles komt nog aan bod zoquote:Op maandag 27 december 2021 12:50 schreef Cassa95 het volgende:
Het refrein en de riff kent iedereen natuurlijk, maar nog nooit deze drumsolo gehoord. Een prima lange versie al met al. Ik hoop dat de gitaren zo wel weer terugkomen
Anders had het In The Garden of Eden geheten en was er niets aan geweest.quote:
Nightwish kan dat fantastisch. Dit vind ik echt horror.quote:Op maandag 27 december 2021 12:50 schreef Viv het volgende:
[..]
Verbaast me echt dat jij dit zegt![]()
Ik vind het echt heel tof hoe de muziek langzaam afbouwt en weer opbouwt (en zometeen weer volle bak losbarst)
Gewoon het pdf-bestand erbij pakken.quote:Op maandag 27 december 2021 12:51 schreef PzKpfw het volgende:
Is er een site waar je wel even snel in de lijst kunt zien waar ze zijn? De Radio 2 site stuurt je bij 'live nummer' ergens naar 400
1235quote:Op maandag 27 december 2021 12:51 schreef PzKpfw het volgende:
Is er een site waar je wel even snel in de lijst kunt zien waar ze zijn? De Radio 2 site stuurt je bij 'live nummer' ergens naar 400
Die stuurt je ook niet direct naar het huidige nummer.quote:Op maandag 27 december 2021 12:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gewoon het pdf-bestand erbij pakken.
How Soon Is Now? danquote:Op maandag 27 december 2021 12:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Als deze versie van deze wordt gedraaid hoeven Happier Than Ever en Living In Another World eigenlijk ook niet na 3 minuten te worden afgekapt..
je ziet daar gewoon de dag en het uur dus makkelijk genoeg te vinden vooralsnog.quote:Op maandag 27 december 2021 12:53 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die stuurt je ook niet direct naar het huidige nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |