was het niet leuk dan???quote:Op maandag 27 december 2021 20:42 schreef suzi1 het volgende:
volgend jaar weer lekker alleen krest vieren. lekker bankhangen en af en toe in slaap denderen
Dat zijn de beste kerstdagen.quote:Op maandag 27 december 2021 20:42 schreef suzi1 het volgende:
volgend jaar weer lekker alleen krest vieren. lekker bankhangen en af en toe in slaap denderen
quote:Op maandag 27 december 2021 20:44 schreef suzi1 het volgende:
jawel. maar blijkbaar kan ik geen halve dag op mn gemak bij iemand zitten.
ligt ook wel een beetje aan waar inderdaadquote:Op maandag 27 december 2021 20:45 schreef suzi1 het volgende:
bij 1 vriendin kan ik dat wel hoor
maa djee wat duurde de dag veeeel te lang. ik had t liefst na ong 2 uur thuisgeweest
Home is the best placequote:Op maandag 27 december 2021 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
klinkt bekend
ben ook graag thuis
Vervelend dat je daar last van hebtquote:Op maandag 27 december 2021 20:44 schreef suzi1 het volgende:
jawel. maar blijkbaar kan ik geen halve dag op mn gemak bij iemand zitten.
quote:Op maandag 27 december 2021 20:47 schreef suzi1 het volgende:
maar ook wel weer eens fijn, je ongemakkelijk voelen, was al weer even geleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 december 2021 20:50 schreef suzi1 het volgende:
heeerlik dekentjeze zijn zooooo snoezigggggggSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op maandag 27 december 2021 20:50 schreef suzi1 het volgende:
heeerlik dekentjeHihi, jij hebt een poes tussen je benen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
jij hebt jaloersie hequote:Op maandag 27 december 2021 20:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hihi, jij hebt een poes tussen je benen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |