dungeons met de dragonsquote:Op maandag 27 december 2021 19:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Heeft Praag ook een horrortour? Gaan we die ook doen daar
ik zou hem even onder de warme kraan houdenquote:
30 seconden op hoogste watt stand of wat zo'n ding ook heeftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Die dingen zijn waterdicht, zou zomaar kunnen dat dat helptquote:Op maandag 27 december 2021 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou hem even onder de warme kraan houden![]()
![]()
quote:Op maandag 27 december 2021 19:42 schreef drakin het volgende:
[..]
30 seconden op hoogste watt stand of wat zo'n ding ook heeftWeer 3 maanden wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 27 december 2021 19:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die dingen zijn waterdicht, zou zomaar kunnen dat dat helpt
Doe dat maar niet, moet je weer een nieuwe bestellenquote:
Heb je geen airfryer?quote:
quote:
Ga er ook iets mee doen?quote:Op maandag 27 december 2021 19:47 schreef SolidasRock het volgende:
Allemaal goeie ideeën hier, ik kan mijn geluk niet op
moontjuhquote:
Wordt ie vast lekker warmquote:Op maandag 27 december 2021 19:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee, hou hem wel lekker in broekszak
Nou dit is wel heel erg koud. Ik verwacht ook niet dat ie ontploft of zo maar ik wacht wel gewoon ff tot ie wat normaler aanvoelt.quote:Op maandag 27 december 2021 19:48 schreef greysbones het volgende:
maar koud maakt nie uit Solid
installeren dat ding
Maanlamp.quote:
Die horen altijd rosé van binnen .....quote:Op maandag 27 december 2021 19:34 schreef greysbones het volgende:
nee had hem nog niet in de oven gehad
tis er zo een die rose van binnen hoort![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |