Sow, dat klinkt als racisme.quote:Op maandag 27 december 2021 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind bruin leuker dan zwart.
Maar het hoort eigenlijk zwartquote:Op maandag 27 december 2021 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind bruin leuker dan zwart.
het is schminkquote:
Bruin is wat speelser en dat past er meer bij.quote:
Neequote:Op maandag 27 december 2021 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bruin is wat speelser en dat past er meer bij.
Iedereen aan het bijkomen vd kerstdagen.quote:
Genoeg uitgebuikt, dus er staat weer een berg lekker eten te pruttelenquote:Op maandag 27 december 2021 19:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iedereen aan het bijkomen vd kerstdagen.
Denk het allemaal uitbuikenquote:Op maandag 27 december 2021 19:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iedereen aan het bijkomen vd kerstdagen.
Hwb ik al weer in gehaaldquote:Op maandag 27 december 2021 19:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Beter toch? Meer puntjes voor jou, wie weet haal je Jochem weer in
Nee geen zin inquote:Op maandag 27 december 2021 19:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ow, nou voorsprong groter maken dan
Aan de afwas kan ook.quote:
Graaaaaaaace!! GRAAAAAAAAAAAAACE!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!quote:
Solidaszonderarockquote:Op maandag 27 december 2021 19:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Graaaaaaaace!! GRAAAAAAAAAAAAACE!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
nopequote:Op maandag 27 december 2021 19:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het kan ook zonder a tochEcht helemaal fout is het niet toch?
deelde hem net ergens andersquote:Op maandag 27 december 2021 19:31 schreef Mrsloveable het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)oenlinks-fraude-zorg
Is toch echt een vieze verdamme naaistreekquote:
degene met de dikste lonen waren weer niet tevredenquote:Op maandag 27 december 2021 19:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is toch echt een vieze verdamme naaistreek
Ik niet, was er alweer klaar mee.quote:
Hebberigheid en topquote:Op maandag 27 december 2021 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
degene met de dikste lonen waren weer niet tevreden
en wilden nog meer
Lekker smikkelen straksquote:Op maandag 27 december 2021 19:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik niet, was er alweer klaar mee.
Nu mega pan shoarma en gekruide rijst met groentetjes erdoor
ik had nog een heerlijke runderrolladequote:Op maandag 27 december 2021 19:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik niet, was er alweer klaar mee.
Nu mega pan shoarma en gekruide rijst met groentetjes erdoor
Ik heb ook nog een mosterdsausje en wat gourmetkip, dat wordt maar een soort voorafje.quote:
Oh nog een rauwe zeg maar die nog gebraden moet wordenquote:Op maandag 27 december 2021 19:34 schreef greysbones het volgende:
nee had hem nog niet in de oven gehad
tis er zo een die rose van binnen hoort![]()
![]()
hmmm Ik heb nog een lekkere rosbief in de vriezer voor later deze weekquote:Op maandag 27 december 2021 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik had nog een heerlijke runderrollade
met fruit
en komkommer
en wat patatjes
quote:Op maandag 27 december 2021 19:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh nog een rauwe zeg maar die nog gebraden moet worden
njommmmmmmmmquote:Op maandag 27 december 2021 19:35 schreef drakin het volgende:
[..]
hmmm Ik heb nog een lekkere rosbief in de vriezer voor later deze week
Lekker bloederigquote:Op maandag 27 december 2021 19:35 schreef drakin het volgende:
[..]
hmmm Ik heb nog een lekkere rosbief in de vriezer voor later deze week
* drakin houd daar wel vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |