nopequote:Op maandag 27 december 2021 19:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het kan ook zonder a tochEcht helemaal fout is het niet toch?
deelde hem net ergens andersquote:Op maandag 27 december 2021 19:31 schreef Mrsloveable het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)oenlinks-fraude-zorg
Is toch echt een vieze verdamme naaistreekquote:
degene met de dikste lonen waren weer niet tevredenquote:Op maandag 27 december 2021 19:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is toch echt een vieze verdamme naaistreek
Ik niet, was er alweer klaar mee.quote:
Hebberigheid en topquote:Op maandag 27 december 2021 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
degene met de dikste lonen waren weer niet tevreden
en wilden nog meer
Lekker smikkelen straksquote:Op maandag 27 december 2021 19:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik niet, was er alweer klaar mee.
Nu mega pan shoarma en gekruide rijst met groentetjes erdoor
ik had nog een heerlijke runderrolladequote:Op maandag 27 december 2021 19:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik niet, was er alweer klaar mee.
Nu mega pan shoarma en gekruide rijst met groentetjes erdoor
Ik heb ook nog een mosterdsausje en wat gourmetkip, dat wordt maar een soort voorafje.quote:
Oh nog een rauwe zeg maar die nog gebraden moet wordenquote:Op maandag 27 december 2021 19:34 schreef greysbones het volgende:
nee had hem nog niet in de oven gehad
tis er zo een die rose van binnen hoort![]()
![]()
hmmm Ik heb nog een lekkere rosbief in de vriezer voor later deze weekquote:Op maandag 27 december 2021 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik had nog een heerlijke runderrollade
met fruit
en komkommer
en wat patatjes
quote:Op maandag 27 december 2021 19:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh nog een rauwe zeg maar die nog gebraden moet worden
njommmmmmmmmquote:Op maandag 27 december 2021 19:35 schreef drakin het volgende:
[..]
hmmm Ik heb nog een lekkere rosbief in de vriezer voor later deze week
Lekker bloederigquote:Op maandag 27 december 2021 19:35 schreef drakin het volgende:
[..]
hmmm Ik heb nog een lekkere rosbief in de vriezer voor later deze week
* drakin houd daar wel vanquote:
Heeft Praag ook een horrortour? Gaan we die ook doen daarquote:
Even op zitten is die zo warmquote:Op maandag 27 december 2021 19:40 schreef SolidasRock het volgende:
Eindelijk iPhone binnen!! Maar hij is ontzettend koud. Ik denk dat ik maar ff wacht tot kamertemperatuur.
Zou magnetron sneller gaan?quote:Op maandag 27 december 2021 19:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Even op zitten is die zo warm
dungeons met de dragonsquote:Op maandag 27 december 2021 19:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Heeft Praag ook een horrortour? Gaan we die ook doen daar
ik zou hem even onder de warme kraan houdenquote:
30 seconden op hoogste watt stand of wat zo'n ding ook heeftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Die dingen zijn waterdicht, zou zomaar kunnen dat dat helptquote:Op maandag 27 december 2021 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou hem even onder de warme kraan houden![]()
![]()
quote:Op maandag 27 december 2021 19:42 schreef drakin het volgende:
[..]
30 seconden op hoogste watt stand of wat zo'n ding ook heeftWeer 3 maanden wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 27 december 2021 19:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die dingen zijn waterdicht, zou zomaar kunnen dat dat helpt
Doe dat maar niet, moet je weer een nieuwe bestellenquote:
Heb je geen airfryer?quote:
quote:
Ga er ook iets mee doen?quote:Op maandag 27 december 2021 19:47 schreef SolidasRock het volgende:
Allemaal goeie ideeën hier, ik kan mijn geluk niet op
moontjuhquote:
Wordt ie vast lekker warmquote:Op maandag 27 december 2021 19:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee, hou hem wel lekker in broekszak
Nou dit is wel heel erg koud. Ik verwacht ook niet dat ie ontploft of zo maar ik wacht wel gewoon ff tot ie wat normaler aanvoelt.quote:Op maandag 27 december 2021 19:48 schreef greysbones het volgende:
maar koud maakt nie uit Solid
installeren dat ding
Maanlamp.quote:
Die horen altijd rosé van binnen .....quote:Op maandag 27 december 2021 19:34 schreef greysbones het volgende:
nee had hem nog niet in de oven gehad
tis er zo een die rose van binnen hoort![]()
![]()
quote:Op maandag 27 december 2021 19:50 schreef maily het volgende:
[..]
Die horen altijd rosé van binnen .....
Ik niet.. kijk heel af en toe even..quote:Op maandag 27 december 2021 19:57 schreef Moonlight het volgende:
zitten jullie ook top 2000 te luisteren?
Ik ging net etenquote:
Ik ook neit hele tijd hoor, af en toe evenquote:Op maandag 27 december 2021 19:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik niet.. kijk heel af en toe even..
Net niet, ik was net op tijd voordat het aanbranddequote:
Gelukkigquote:Op maandag 27 december 2021 19:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Net niet, ik was net op tijd voordat het aanbrandde
Je verward hem met mij.quote:
quote:
Ja tis watquote:
Wat voor leuks heb je gedaan?quote:
Zo heb ik het ook ervaren jaquote:Op maandag 27 december 2021 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
totaal geen kerst gevoel
maar heel gezellig gehad
Ik ook al.quote:
quote:Op maandag 27 december 2021 20:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb jij je oren wel eens laten testen? Gewoon voor de zekerheid?
Jammer, ik had je gebarencoach willen worden en je willen introduceren in de dovenwereld (en aan irma sluis voorstellenquote:
laat Irma maar lekker hamsterenquote:Op maandag 27 december 2021 20:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jammer, ik had je gebarencoach willen worden en je willen introduceren in de dovenwereld (en aan irma sluis voorstellen)
Ik heb jou gemist.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |