quote:Op maandag 27 december 2021 11:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
Toen ik jong was, had ik gitaar les
Mijn buurman kwam op een gegeven moment
Vragen of ik iets van Jimi Hendrix wilde spelen...
Dat nummer waar ie zijn gitaar in de fik steekt
Zie:quote:Op maandag 27 december 2021 11:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 03:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ik was een keer in de kroeg en toen ging een gitarist met de gitaar in zijn nek spelen, daarna met zijn tanden, en daarna met de gitaar op de grond. Er lag een krant naast het podium en ik had lucifers, dus die gaf ik aan hem. Stak ie die krant á la Hendrix in de fik op zijn gitaar
quote:Op maandag 27 december 2021 11:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
quote:Op maandag 27 december 2021 11:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Of Purple Hazes, net voor zn dood
ach, het is vrij inwisselbaar ja maar vooralsnog is het altijd prima wegluisteren vind ik als Marley langskomt in de lijst.quote:Op maandag 27 december 2021 11:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Unpopular Opinion: er staan teveel inwisselbare nummers van Bob Marley in de lijst
quote:Op maandag 27 december 2021 11:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Of Purple Hazes, net voor zn dood
Haha, dat zou geweldig zijnquote:Op maandag 27 december 2021 11:44 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Haha, ik zou bij wijze van experiment ook wel eens willen zien hoe het gemiddelde Top 2000-publiek op bijvoorbeeld Black Country New Road, Sunglasses.
Zou ik wel doen als het niet zo vroeg wasquote:
Ik mis Waiting in vainquote:Op maandag 27 december 2021 11:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Unpopular Opinion: er staan teveel inwisselbare nummers van Bob Marley in de lijst
Draai je de klok wat vooruit.quote:Op maandag 27 december 2021 11:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zou ik wel doen als het niet zo vroeg was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |