Ze komen tot plek 1200 nog wat is dat is wel prima zoquote:Op maandag 27 december 2021 11:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
ze zijn er weer bij en dat is prima.
Beatles valt toch wel mee met kabbelen? Of ik heb andere nummers in mijn hoofd.quote:Op maandag 27 december 2021 11:39 schreef Evenstar het volgende:
Radiohead is wel echt de uitvinder van kabbelen (ok ok Beatles waren eerst)
Hot take: The Bends is beter dan OK Computerquote:Op maandag 27 december 2021 11:39 schreef Bugno3 het volgende:
Niet verrassend dat de meest mainstream-Radiohead in de lijst het best vertegenwoordigd is, maar dat hele The Bends kan me gestolen worden.
Ze acteerden eerst een gewone Britpop/gitaarrockbandje. Maar daarna, bohhh. In Rainbows is toch verre van kabbelen, koekoek.quote:Op maandag 27 december 2021 11:39 schreef Evenstar het volgende:
Radiohead is wel echt de uitvinder van kabbelen (ok ok Beatles waren eerst)
Nou die hebben ook aardig wat gezapige nummers hoor die nergens naartoe gaan.quote:Op maandag 27 december 2021 11:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Beatles valt toch wel mee met kabbelen? Of ik heb andere nummers in mijn hoofd.
In Rainbowsquote:Op maandag 27 december 2021 11:40 schreef Gretzl het volgende:
Ik zou alle Radioheads in de T2000 nochtans met plezier inruilen voor een Let Down of een enkel nummer van In Rainbows
Een stevig: neen is hier op z'n plaats.quote:Op maandag 27 december 2021 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hot take: The Bends is beter dan OK Computer
Climbing up the walls of iets van Kid A graag.quote:Op maandag 27 december 2021 11:40 schreef Gretzl het volgende:
Ik zou alle Radioheads in de T2000 nochtans met plezier inruilen voor een Let Down of een enkel nummer van In Rainbows
Die gaat ook wel weer zakken de komende jaren. Markeer mijn woorden.quote:Op maandag 27 december 2021 11:40 schreef Gretzl het volgende:
Waarom is dit zoveel minder populair dan bijvoorbeeld een Creep?
Welverdiend. En elke dag te grinniken dat Ike al lang & breed dood is denk ik.quote:Op maandag 27 december 2021 11:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die zit lekker de pensionado uit te hangen in Zwitserland…
Omdat het gros van het gepeupelte dit niet kent en dat is eeuwig zonde.quote:Op maandag 27 december 2021 11:40 schreef Gretzl het volgende:
Waarom is dit zoveel minder populair dan bijvoorbeeld een Creep?
Twee plaatsen gestegen dit jaar.quote:Op maandag 27 december 2021 11:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Omdat het gros van het gepeupelte dit niet kent en dat is eeuwig zonde.
Vandaar des te mooier dat het bij een lijst als deze de verdiende aandacht krijgt, misschien gaan meer mensen er dan volgend jaar op stemmen.
(Mijn theorie gaat niet op als deze dit jaar is gezakt)
Doe dan maar iets van Amnesiac erin.quote:Op maandag 27 december 2021 11:40 schreef Gretzl het volgende:
KIJK, gestaag op weg naar de top 10 wat ik je brom.quote:Op maandag 27 december 2021 11:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Twee plaatsen gestegen dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |