En voor IJsland, vond dat ook zo sneu.quote:
Ja dat al helemaalquote:Op donderdag 30 december 2021 21:18 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En voor IJsland, vond dat ook zo sneu.
Van mij mag zequote:
Het was vooral ook duidelijk op die beelden dat de neus van die zanger helemaal niet dicht genoeg bij de tafel kwam om daar een lijntje te kunnen snuivenquote:Op donderdag 30 december 2021 21:27 schreef NailQueen het volgende:
Over die ophef dacht ik nog: Ah joh ze zijn in Nederland. Wiet of coke maakt hier geen verschil![]()
Alsnog zou je dat toch niet op tv doenquote:Op donderdag 30 december 2021 21:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het was vooral ook duidelijk op die beelden dat de neus van die zanger helemaal niet dicht genoeg bij de tafel kwam om daar een lijntje te kunnen snuiven
Preciesquote:Op donderdag 30 december 2021 21:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Alsnog zou je dat toch niet op tv doen
Inderdaad, heel leukquote:
Ja, dacht dat komt nog wel omdat er zo specifiek over het tafeltje werd gesproken.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:28 schreef Em31 het volgende:
Ze hadden bij dat stukje over cocaīne nog wel even kunnen zeggen dat het niet zo was
Ja je zag ze dat tafeltje in een soort bak doen en verder werd er niets gezegd, net alsof een bewijsstuk meegenomen werdquote:Op donderdag 30 december 2021 21:32 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, dacht dat komt nog wel omdat er zo specifiek over het tafeltje werd gesproken.
Echt ja, dit was zo heerlijk weer te zien. Ik ben zo blij dat de organisatie ons in dit ellendige jaar nog zo’n mooi lichtpunt heeft gegeven.quote:
Jaquote:Op donderdag 30 december 2021 21:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt ja, dit was zo heerlijk weer te zien. Ik ben zo blij dat de organisatie ons in dit ellendige jaar nog zo’n mooi lichtpunt heeft gegeven.
Chantal’s reactie op Måneskin, “kijk, dit hebben ze ook hier”, GIEREN.
Haha alsof drugs ergens naar binnen krijgen zo moeilijk is. Zeker als artiest is dat peanuts.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
PreciesStomme ophef. Er staat ook allemaal bewaking daar, alsof ze überhaupt coke Ahoy in hadden gekregen
[..]
Inderdaad, heel leukPersoonlijke verhalen van hoe de presentatoren en mensen achter de schermen het hebben ervaren, wat meer achtergrondinfo, heerlijk extraatje aan het einde van het jaar
Haha ja die reactie van Chantal naar haar man geappt, en later bleek dat te winnenquote:Op donderdag 30 december 2021 21:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt ja, dit was zo heerlijk weer te zien. Ik ben zo blij dat de organisatie ons in dit ellendige jaar nog zo’n mooi lichtpunt heeft gegeven.
Chantal’s reactie op Måneskin, “kijk, dit hebben ze ook hier”, GIEREN.
Wil wel net zulke mooie beelden van Amsterdam zien zoals we nu van Rotterdam zagen.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:42 schreef Zigsky het volgende:
Kom op, S10, wij willen nog een keer
Leuke aflevering.
Utrecht2023quote:Op donderdag 30 december 2021 21:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wil wel net zulke mooie beelden van Amsterdam zien zoals we nu van Rotterdam zagen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |