quote:
quote:
What do you know?quote:
You're welcomequote:Op maandag 27 december 2021 02:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zocht ik maar kon die niet vinden
Soort voorpretnummertje of niet?quote:Op maandag 27 december 2021 02:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zocht ik maar kon die niet vinden
Ja, en ook echt "couplegoals "quote:Op maandag 27 december 2021 02:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort voorpretnummertje of niet?
Iedere dag met thuiskomen van werk.quote:Op maandag 27 december 2021 02:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, en ook echt "couplegoals "![]()
Volgens mij heb ik dit karakter nog wel een beetje of niet?quote:Op maandag 27 december 2021 02:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, en ook echt "couplegoals "![]()
This is the wayquote:Op maandag 27 december 2021 02:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedere dag met thuiskomen van werk.
In theorie wel jaquote:Op maandag 27 december 2021 02:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dit karakter nog wel een beetje of niet?
"Stunning Cunts "quote:
quote:
Hahaha ok..i guessquote:Op maandag 27 december 2021 02:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag ook wel een keer gezegd worden
quote:
Die haalt het niet bij die van mijquote:
Deze topt allesquote:Op maandag 27 december 2021 02:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Die haalt het niet bij die van mij![]()
Meh...quote:
Ik hoor bij deze muzikale aardbeienjam altijd kikkertjes zingen aan de waterkant.quote:
quote:
Heeft er een beetje van weg hè?quote:
Ja beetje welquote:Op maandag 27 december 2021 02:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft er een beetje van weg hè?
Ook 1 van mijn favorietenquote:Op maandag 27 december 2021 03:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien wel mijn lijfplaatje ergens
quote:Op maandag 27 december 2021 03:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat was mijn plaatje voor jou.
Ja dat is echt zo!quote:Op maandag 27 december 2021 03:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms past iets muzikaals precies
Mijn ultieme meeschreeuwplaatquote:Op maandag 27 december 2021 03:18 schreef UitStraling het volgende:
Ik kom een leven lang nooit meer van die gasten af maar ja het is zo![]()
SPOILER: Springsteen - London Calling: Live In Hyde ParkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
lekkah!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Bedankt, jij ook Puzziequote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij ook de beste wensen voor 22 Hoof![]()
![]()
Meer muziek!!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Bedankt, jij ook Puzzie
Op naar meer muziek!
Jij ookquote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
De beste wensen @:alle muziekliefhebbers hier!![]()
Is dat een vraagquote:
quote:
quote:
Lekkerquote:
Hoiquote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Gelukkig Nieuwjaar 🥂🎊🎆
Sorry, moest ff![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |