SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alle brave huisvrouwen ookquote:
Hopelijk wel jaquote:
Ik heb weer bizar gedroomd.quote:Op maandag 27 december 2021 08:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb echt supergoed geslapen![]()
Geen sarcasme dit keer.
Wat kwam er deze keer voorbij?quote:Op maandag 27 december 2021 08:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb weer bizar gedroomd.
quote:Op maandag 27 december 2021 08:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb weer bizar gedroomd.
quote:Op maandag 27 december 2021 08:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Was ik net blij dat een wekelijkse meeting maandagochtend om 9 uur afgeblazen was vanwege de kerstvakantie, komt er een security-overleg om half negen voor in de plaats![]()
Goedemorgen
quote:
Dat ben ik weer vergeten.quote:Op maandag 27 december 2021 08:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat kwam er deze keer voorbij?
Ja, was leukquote:Op maandag 27 december 2021 08:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Uiteindelijk bleken alle dagen met de familie best mee te vallen en tweede kerstdag om bij te komen.
Hoe was jouw kerst ?
Ik had een droom die steeds weer verder ging nadat ik even wakker was. Viel niet af te schudden.quote:
Ja, die heb ik ook af en toe. Dan moet ik echt even wakker worden en mijn hersenen resetten.quote:Op maandag 27 december 2021 08:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had een droom die steeds weer verder ging nadat ik even wakker was. Viel niet af te schudden.
hier ook, heeft wel wat apocalyptischquote:Op maandag 27 december 2021 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo mistig hier dat ik verwacht dat er zo gigantische insecten opdoemen en tegen mijn ramen bonken.
same.quote:Op maandag 27 december 2021 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo mistig hier dat ik verwacht dat er zo gigantische insecten opdoemen en tegen mijn ramen bonken.
quote:Op maandag 27 december 2021 09:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier schijnt het zonnetje al lekker.
derdekerstdaggerrie beste gerriequote:Op maandag 27 december 2021 09:03 schreef Karzai het volgende:
Kreeg maar net het knoopje van mijn broek dicht vanochtend
quote:Op maandag 27 december 2021 09:06 schreef Karzai het volgende:
Heerlijk lenteachtig weer komende week
ben je ook vrij?quote:Op maandag 27 december 2021 09:08 schreef Karzai het volgende:
Ik heb ook als een blok geslapen van 23 tot 6
njetquote:Op maandag 27 december 2021 09:09 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
daarna graag vrieswinter desdoods t/m maart
Ja volgende zomerquote:Op maandag 27 december 2021 09:10 schreef mschol het volgende:
[..]
wacht jij maar, jouw tijd zal komen
[ afbeelding ]
hoe lang heb je er gewerkt?quote:Op maandag 27 december 2021 09:11 schreef Karzai het volgende:
Wel halve dagen, dus dat valt allemaal mee, 31 december afscheid nemen. Even taart uitdelen locker leeghalen, toegangspas inleveren en dan een week vrij tot mijn nieuwe baan begint
Even schaatsen laten slijpen dan maar.quote:Op maandag 27 december 2021 09:09 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
daarna graag vrieswinter desdoods t/m maart
alsof je gezellig kan schaatsen in de vriewinter des doodsquote:Op maandag 27 december 2021 09:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even schaatsen laten slijpen dan maar.
Kan met iedereen wel goed opschieten, maar buiten het werk zie ik ze niet. Dus dat zal wel meevallenquote:Op maandag 27 december 2021 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Best een tijdje![]()
Zijn er collega's die je gaat missen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |