SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alle brave huisvrouwen ookquote:
Hopelijk wel jaquote:
Ik heb weer bizar gedroomd.quote:Op maandag 27 december 2021 08:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb echt supergoed geslapen![]()
Geen sarcasme dit keer.
Wat kwam er deze keer voorbij?quote:Op maandag 27 december 2021 08:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb weer bizar gedroomd.
quote:Op maandag 27 december 2021 08:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb weer bizar gedroomd.
quote:Op maandag 27 december 2021 08:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Was ik net blij dat een wekelijkse meeting maandagochtend om 9 uur afgeblazen was vanwege de kerstvakantie, komt er een security-overleg om half negen voor in de plaats![]()
Goedemorgen
quote:
Dat ben ik weer vergeten.quote:Op maandag 27 december 2021 08:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat kwam er deze keer voorbij?
Ja, was leukquote:Op maandag 27 december 2021 08:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Uiteindelijk bleken alle dagen met de familie best mee te vallen en tweede kerstdag om bij te komen.
Hoe was jouw kerst ?
Ik had een droom die steeds weer verder ging nadat ik even wakker was. Viel niet af te schudden.quote:
Ja, die heb ik ook af en toe. Dan moet ik echt even wakker worden en mijn hersenen resetten.quote:Op maandag 27 december 2021 08:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had een droom die steeds weer verder ging nadat ik even wakker was. Viel niet af te schudden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |